Angleščina

FRIDAY, 29. 5. 2020

O, joj. Anže, se opravičujem za pomoto. No, si pa vseeno spoznal nekaj besed za poklice, ki ti jih kasneje ne bo treba na novo… 🙂

Danes pa tole:

Open you exercise book on page 67 and complete it. Complete page 68, too.

Dopolni pisma z ustreznimi besedami. Če pa ne razumeš navodil, mi hitro piši na Viber. Danes še rešujemo in utrjujemo v DZ, saj te poleg nalog na spletu v četrtek čaka še ustno ocenjevanje.

That’s it for today. Bye, bye. 🙂

*

WEDNESDAY, 24. 5. 2020

Hello! How are you? Ne vem, ali sem prav preštela… je to res že deseti teden šole na daljavo? V četrtek te čaka še zadnja ustna ocena pri angleščini. Po tem boš do konca šolskega leta le še pridno delal in sledil, pa si na konju! 🙂

1. URA

Reši: WB, pg. 72, 73.

2. URA

Spoznal boš besede za poklice. Najprej si oglej tale posnetek: People work. Če se prav spomnim, sta vam všeč Steve & Maggie… 😉 Če želiš, si oglej si še tale posnetek: Steve & Maggie.

Zdaj pa v zvezek napiši naslov OCCUPATIONS (poklici). Prepiši naslednje besede: OCCUPATIONS.

Besede utrjuj tudi na Quizletu: Occupations Quizlet. Tudi, če se ti v Quizlet ni še uspelo prijaviti, danes klikni na povezavo. Nižje na strani boš našel take kartice:

Če klikneš na zvočnik (na slikici je obkrožen z rdečo, malo slabše se vidi, pa nič zato, približno na tem mestu je) boš slišal še izgovorjavo besede. Vadi izgovorjavo s pomočjo Quizleta.

V četrtek se pa slišimo! 🙂 Dobr’ se nauč’! 🙂

*

FRIDAY, 22. 5. 2020

Hello, Anže! 🙂 How are you? I hope you are good.

Danes si še enkrat oglej posnetek za vajo:

Če še nisi opisal oseb na koncu posnetka, to naredi danes, v zvezek. Če si to že naredil, v zvezek opiši dva svoja družinska člana po zgledu iz posnetka.
Reši WB, pg. 66. 🙂
Lahko si ogledaš tudi posnetek s Stevom in Maggie, ker  vem, da ju imaš rad: klikni sem.
Ko rešiš stran v DZ (ne goljufaj 😉 ), preveri rešitve. Zraven so tudi rešitve za prejšnjo uro.
That’s all for today! Bye, bye!
*

WEDNESDAY, 20. 5. 2020

Hello! Ne boš verjeli, danes in včeraj sem bila že v šoli z učenci prvih treh razredov. Pouk poteka precej drugače kot pred  varnostnimi ukrepi. Pa vseeno vas pogrešam v šolskih klopeh. 🙂 No, pa saj tudi doma ni tako slabo, kajne. Tudi na daljavo bomo zmogli! 🙂

Danes boš reševal WB, pg. 64 & 65. Če se pri prejšnji uri še nisi opisal v zvezek, to naredi danes po mojem zgledu iz prejšnje ure. Tukaj ti še enkat pripenjam drsnice iz projekcije, s katerimi si pomagaj: WHAT DO YOU LOOK LIKE?

Pripenjam pa še kriterije za ocenjevanje pri TJA, ki si jih oglej. Zate veljajo to leto le še kriteriji za ocenjevanje plakata. Bodi torej pozoren nanje, ko boš pripravljal predstavitev. Klikni: Kriteriji za pridobitev ustne ocene.

Rešitve za današnjo in prejšnjo uro ti pa prilepim v petek. 🙂

Have a nice day!

*

FRIDAY, 15. 5. 2020

Hello! 🙂 Lepo vas je bilo videti na Teamsih!

Zdaj pa naprej…

Če imaš možnost, natisni tale slovarček: SLOVARČEKČe nimaš tiskalnika, ga pa prepiši- vaja zapisa dela mojstra. 🙂

Imej ga zraven pri ogledu posnetka. Pripravi tudi zvezek. Slovarček po končanem delu nalepi.

Oglej si posnetek:
Sledi navodilom na posnetku in v zvezek zapisuj skladno z njim.
Za konec še reši DZ, str. 63.
P.S.: Še tole, če si boš mogoče zapomnil… Pravilo pri angleščini je, da najprej povemo dolžino las, potem če so skodrani ali ravni, na koncu pa barvo. Ali najdeš napako na posnetku?

WEDNESDAY, 13. 5. 2020

Hello! How are you? Danes je malo bolj deževen dan. Tudi kakšen tak paše, kajne?

Danes pa o delih telesa. 🙂 Najprej si oglej tale posnetek s Stevom in Maggie.

Potem pa še spodnji posnetek, kjer boš ponovno sllišal podobne besede v povezavi s telesom. Ob posnetku lahko vstaneš in kažeš na svoje dele telesa ter na glas ponavljaš. Če v učenje vključiš gibanje in aktivno govoriš, si še bolje zapomniš nove besede. 🙂 

Zdaj pa malo pisanja v zvezek. Napiši naslov: My body. Nariši in pobarvaj se in na sebi označi vse dele telesa, ki jih najdeš tukaj: 4.r-Body partsOznačiš tako, da iz slike potegneš puščico in zapišeš besedo. Bodi res natančen in označi vse obravnavane dele telesa, saj se boš iz tega zapisa tudi učil v prihodnje.

Zdaj te pa čaka še učni list na liveworksheets. Dopolni ga tako, da v prvem stolpcu piše slovenska beseda za del telesa (pazi, vse slovenske besede napiši v ednini), v drugem beseda v ednini (ena stvar), v tretjem pa v množini (več stvari).  PRIMER: roka, an arm, arms.  Pri ednini ne pozabi na A ali AN!

POŠILJANJE:

Klikni: Email my answers to my teacher.

Prva vrstica: ime,

druga vrstica: razred,

tretja vrstica: predmet, 

četrta vrstica: moj e-mail: kosirtanja94@gmail.com .

BESEDE LAHKO VADIŠ TUDI NA QUIZLETU: BODY PARTS- QUIZLET.

ČE ŽELIŠ-DODATNA NALOGA: če imaš velik plakat ali pa krede za na dvorišče, te lahko nekdo obriše. Potem na obrisanem telesu kaži, kje je kakšen od tvojih delov telesa in jih na glas poimenuj v angleščini. Če ti je ideja všeč se lahko tudi posnameš in mi pokažeš, kako že obvladaš poimenovanje delov telesa. 

*

FRIDAY, 8. 5. 2020

Hello, Anže! Naslednji teden v sredo se slišimo, več se pa dogovorimo na Vibru.

Letos te čaka še eno ustno ocenjevanje. Prilagam vam navodila. Več vam bom razložila preko video klica. Takrat vam tudi sporočim datum za ocenjevanje. Klikni sem: ZADNJA USTNA OCENA.

Če želiš, lahko za utrjevanje rešuješ spodnje spletne vaje.

Danes boš še vedno utrjeval. Reši TEST 2 do konca (str. 60, 61, 62). Ko rešiš, ga preveri s pomočjo rešitev. Pri vsaki nalogi si lahko sam oceniš, koliko točk bi dosegel. K nalogam tudi nariši različne smejkote. Z njimi označi, kako težka se ti je zdela naloga.

Cel test mi obvezno pošlji na Viber fotografiran in popravljen. Če ti kaj ne gre, se lahko dogovoriva za Viber klic in ti pomagam. Lahko tudi pri popravljanju. Do torka bi želela imeti zbrane v se vaše teste. 

Lep pozdrav, teacher Tanja

*

WEDNESDAY, 5. 5. 2020

Hello! 🙂 Ali si dobro, Anže? Kako si preživel počitnice? Upam, da si užival. Zdaj pa veselo na delo!

V današnji uri boš pisal pisma. Reši WB, pg. 57, 58 & 62. 

DODATNA  NALOGA: Napiši kratko pismo v angleščini za sošolca iz petega razreda ali za učiteljico Tanjo ali pa učiteljico Zinko. Če imaš njegov/njen naslov, mu ga/ji lahko tudi pošlješ, lahko pa tudi fotografiraš pismo in ga pošlješ sošolcu/sošolki na Viber. 🙂

*

WEDNESDAY, 21. 4. 2020

Hello! 🙂 How are you? Upam, da si v redu. Jaz sem ta vikend izkoristila za potep po sončni okolici svojega doma. Kaj pa ti? Si kaj prevetril možgančke zunaj na zraku? 🙂 Čakajo te nove naloge za angleščino… Kmalu se tudi slišimo. Preveri na Vibru.

  • Preberi besede za pohištvo, če še ne znaš dobro besed. Oglej si posnetek o pohištvu (spodaj). Ponavljaj besede.
  • Če še nisi utrdil predlogov (in, on, under…) vadi pesmico. To se nauči na pamet. Najdeš jo spodaj.
  • Reši DZ, str. 56.
  • MY BEDROOM: To nalogo naredi natančno. Plakat fotografiraj in mi ga pošlji na Viber.

Naredi plakat, s katerim boš predstavil svojo sobo. Naslov: MY BEDROOM. Plakat mora vsebovati risbo sobe ter poimenovanje pohištva. Plakat mora vsebovati vsaj deset povedi, ki opisujejo, kje je kakšen predmet, na primer: There are marbles under the bed. There is a teddy bear on the cupboard. Če imaš v sobi kakšno igračo, poimenuj tudi te in zapiši, katera je tvoja najljubša.

*

FRIDAY, 16. 4. 2020

Hello! Danes pa utrjevanje.

Še enkrat ponovi besede s pomočjo posnetka:

.

Vadi tukaj in tudi na tej povezavi. 🙂

Zapoj pesmico o predlogih.

Še malo preglej to spletno stran. Klikni na kakšno stvar, ki ti je bila všeč ali pa se ti je zdela težka in utrjuj.

Po tem pa reši str. 54 in 55 v DZ. 

*

TUESDAY, 14. 4. 2020

Hello! Ste lepo praznovali veliko noč? Upam, da. Ste kaj barvali Easter eggs in se igrali z njimi? Jaz sem se imela lepo. 

  • Najprej ti pripenjam posnetek, ki ga je naredila učiteljica Mihela. Predstavila je svojo Easter basket. Bodi pozoren na to, katere besede je uporabila za opisovanje pozicije predmetov.
  • Igraj se igro Potapljanje ladjic (Battleship: There is a…). Igra: battleship.

Če imaš možnost, natisni dva lista. Če ne, se igraj tako, da samo zapišeš povedi (zgled je spodaj) in tabelo gledaš na računalniku. Potrebuješ soigralca. Daj mu en list. V tabeli naj označi pet ‘battleship-ov’, se pravi pet ladjic. Tudi ti označi pet ladjic. Ne pokaži jih soigralcu. 

Ugibaj, kje ima soigralec ladjice. Če na primer misliš, da je ladjica X na spodnji sliki, rečeš: There is an apple under the table (=poglej, katera fraza je navpično nad X in katera beseda vodoravno z X in tvori poved).

  • Reši: WB, pg. 53.

Have a nice day! 🙂

*

WEDNESDAY, 8. 4. 2020

Hello! Ne morem verjeti, da bo v petek že en mesec od kar smo se nazadnje videli. Upam, da pri vas gre vse po načrtih. 

Učiteljica Mihela je pripravila super drsnice, ki si jih lahko ogledaš in z njimi ponoviš ‘there is, there are’ in nekaj besed za pohištvo. Oglej si: My_bedroomZate navodila za domačo nalogo ne veljajo, te drsnice sem pripela le zato, ker se mi zdi ogled le-teh dober način za utrjevanje snovi.

Danes se bomo lotili predlogov. To so besedice, s katerimi povemo, KJE JE NEK PREDMET. 

  • Oglej si videoposnetek: PREPOSITIONS- PREDLOGI.

  • V zvezek naredi prepis. Namesto fotografij nariši medvedka in škatlo. Prepis: PREPOSITIONS
  • Oglej si spodnji videoposnetek. Opazil boš, da se pozicije mojih rok spreminjajo glede na predlog. In=v, na posnetku je ena roka v drugi in tako naprej. S pomočjo pesmi si boš lažje zapomnil predloge. Nauči se pesem na pamet, zraven pa tudi gibe!

  • Reši DZ, str. 51 in 52 v celoti.

DODATNA NALOGA- ČE ŽELIŠ. 🙂

Petošolcem sem dala poseben izziv, saj se bliža velika noč. Easter Egg Hunt je običaj, kjer odrasli skrijejo otrokom pirhe po vrtu, otroci pa jih iščejo. Pirhi, ki jih najdejo, so njihovi. 

Če želiš, lahko tudi ti izpolniš spodnjo nalogo ali pa si izmisliš kaj podobnega. Če se boš lotil Easter Egg Hunta bom vesela tudi kakšne fotografije ali pa risbice dobrih skrivališč, da bom lahko še jaz doma kaj ušpičila. 🙂

*

FRIDAY, 3. 4. 2020

Hello Anže! Kako si? Že kaj komaj čakaš vikend? Jaz tudi. Sonce bo! 🙂

  • Danes boš spoznaval razliko med there is (tukaj je…) in there are (tukaj so…). Da ne bova preveč komplicirala s pisno razlago, si oglej posnetek:

Reši DZ pg. 52/3.nal. 3

Natisni učni list in ga reši. Če nimaš tiskalnika, samo oštevilči in zapiši rešitve pod naslov: Handout- There is/there are.

Bathroom Clipart Images, Stock Photos & Vectors | Shutterstock

Oglej si zgornjo fotografijo in na glas preberi povedi:

There are windows in the batrhoom.

There is a bath in the batrhoom.

There is a toilet in the bathroom.

There are flowers in the bathroom.

Opiši kakšen prostor v vaši hiši na podoben način. Zapiši 10 povedi.

To je za danes vse. 🙂 Lep vikend ti želim!

*

WEDNESDAY, 1. 4. 2020

Hello! Upam, da si fino. Danes angleščina odpade… hec, prvi april! Še ti koga nahecaj, prej pa kar veselo na delo.

  • 1. POSNETEK: STEVE AND MAGGIE

Oglej si ta posnetek. 🙂 Katere predmete je Maggie postavila v napačne sobe? Ali poznaš še kakšne besede za pohištvo?

  • 2. POSNETEK: FURNITURE

  • PREPIS

Prepiši v zvezek: My House Vocabulary

  • QUIZLET

Vadi na Quizletu. Tole stran sem zdaj preverila, pa bi moralo delati. Če ne, še enkrat preberi navodila za vpis v Quizlet. Če po vsem tem še ni OK, mi pa napiši.

To je za danes vse! 🙂 LP, teacher Tanja

*

FRIDAY, 27. 3. 2020

Hello Anže! Tudi ta teden si lepo sodeloval in izpolnil vse naloge za angleščino. Bravo, super si!

Če želiš, lahko rešiš kakšno vajo za utrjevanje I like in I have got.

Danes boš začel spoznavati novo snov. V prihodnjih tednih se boš ukvarjal s hišo, njenimi prostori, pohištvom… Za začetek si oglej naslednje prosojnice:My dream house. Sledi jim, poslušaj in izgovarjaj besede. Naredi tudi prepis.

Potem nariši v zvezek vašo hišo od strani (po spodnjem zgledu). Lahko narišeš tudi svojo sanjsko hišo. Vsak prostor tudi poimenuj in ime zapiši na sliko. Sliko fotografiraj in mi jo pošlji na Viber.

Ko izpolniš naloge, lahko utrjuješ besedišče na tej povezavi. Če si ne moreš ogledati vseh sličic, se vpiši na Quizlet. Navodila so spodaj:

Vem, da je v tem času verjetno tudi zate in za tvoje starše (kot tudi za učiteljice in učitelje) potrebno kar veliko ukvarjanja s tehnologijo in raznimi kanali, pa vendar vas spodbujam, da se res prijavite v Quizlet. Nameravamo ga uporabiti tudi, ko se vrnemo v šolo. Ko si enkrat vpisan, je uporaba zate zelo enostavna. 🙂 Ko se igraš, lahko vadiš na različne načine- ogledaš si lahko tudi na sliki obkrožene različne načine interaktivnih vaj za utrjevanje besedišča.

*

WEDNESDAY, 25. 3. 2020

Hello Anže! I hope you are good! Ko odprem youtube in na njem vidim tale posnetek, prav rada zaplešem. Danes lahko pa lahko, če želiš, tudi ti malo zaplešeš in se ogreješ, ker te po tem čaka še ena gibalna naloga… 

Če si zaplesal (ali če nisi), je pred tabo ‘animal yoga’. Razgibaj se! Se lahko postaviš v vse položaje? Ko se uspešno postaviš v nek položaj, izgovori npr.: I’m a butterfly! 🙂

Super, razgibal si se- tudi pri TJA. 🙂

Danes se boš malo sprehodil po hiši in njeni okolici in ob tem še kaj zapisali za angleščino. Na učnem listu poimenuj le stvari, za katere že poznaš angleške besede. Vsa navodila najdeš tukaj. Nad zapis napišite datum. Izdelek fotografiraj in pošlji na gmail kosirtanja94@gmail.com ali na viber.

Za vas, vse četrtošolce iz Lenarta in Bukovščice, imam tudi poseben IZZIV. Klikni na to povezavo. Tu najdeš kviz.

Najprej vpiši vzdevek (enter nickname, OK, go!)- ta naj bo tvoje pravo ime, da bom videla, da ste kviz res rešil! Potem lahko začneš z igro. ‘Next’ pomeni naslednji (greš na naslednjo stran). 

Izziv je odprt do petka, 27. 3. 2020. Do takrat ga reši, jaz pa bom pregledala, kdo je dosegel največ točk in objavila rezultat!

FRIDAY, 20. 3. 2020

Hello Anže! Upam, da si v redu in da greš vsak dan tudi kaj na sonček. Ostani zdrav in pazi nase. Danes boš reševal nekaj v delovnem zvezku, malo pa se boš tudi igral. 🙂 Ne pozabi povsod zapisati datuma. Tvoje starše bi rada danes prosila za kakšen odziv na delo pri TJA do zdaj- če imate kakšno minutko časa se lahko ‘tipkamo’ preko e-maila. Če želite, mi sporočite, kaj vam je bilo pri delu všeč in kaj bi lahko izboljšali. Le tako lahko skupaj napredujemo. 🙂 LP, učiteljica Tanja

REŠI: WB, str. 47, 48, 49 – reši in z rešitvami preglej, česar še nisva v šoli.

Ponavljanje za nazaj:

Igraj se spodnje igre.

1.  The animal board game.

2.  The mime game- Toys.

Interaktivne vaje:

Izberi tisto področje, za katerega misliš, da potrebuješ največ vaje. Po želji rešuj vaje na internetu. 🙂

Števila od 1-20.

Počakaj, da se igra zažene. Piši besede, ki jih slišiš. S tem poganjaš vlak. https://www.spellingtraining.com/games/rollercoaster/rollercoaster.html?&bjy&lob&lrqyy&ubeq&uziy&vzf&vyiyj&yzarl&jzjy&lyj

Števila od 10-20.

Nastavi: Answer with English, select difficulty level: easy. Reši planete- zapiši število! https://quizlet.com/8881327/gravity

Igrače: https://quizlet.com/497299286/toys-4th-grade-flash-cards/

– Hišni ljubljenčkihttps://quizlet.com/497086629/pets-flash-cards/

– Hrana: https://quizlet.com/497304185/food-4th-grade-flash-cards/

*

WEDNESDAY, 17. 3. 2020

Anže! Si že zakorakal v sredino prvega tedna šole na domu. Vem, da ti dobro gre! 🙂 Danes pa prva ‘taprava’ ura angleščine preko spleta. 

Nad vsako stvar, ki jo delaš, zapiši datum. Tudi v delovni zvezek. 🙂

Najprej preglej rešitve preverjanja znanja. Rešitve preverjanja znanja. Naredi popravo. Ni ti treba prepisati navodil, samo oštevilči naloge. Naslov: Correction.

Preglej naslednji učni list in preberi navodila: My pet.

Poslušaj posnetek in po navodilih rešuj. Če nimaš tiskalnika, lahko povedi iz UL zapisuješ v zvezek.

Ko končaš, utrjuj besedišče z igrami na spletnih straneh.

Tako! To je za danes vse. Se slišiva v petek.

*

MONDAY, 16. 3. 2020

Pripenjam preverjanje znanja, ki smo ga reševali v petek: PREVERJANJE_ZNANJA_2.

Reši ga, v sredo pa bodo objavljene tudi rešitve, da jih boš lahko preveril.

 

Dostopnost