Skoči na glavno vsebino

Angleščina

FRIDAY, 7. 5. 2020 + WEDNESDAY, 13. 5. 

Cilj: Utrjevanje usvojene učne snovi.

Hello, učenci! Danes pripenjam navodila za kar dve uri.

Za več podrobnosti KLIKNI SEM in si oglej posnetek spodaj.

P.S.: Navodilo za ristanc mi je ušlo malo naprej, v sredino poti znanja. Se trudim s posnetki, kje se pa vseeno še zatakne. 🙂

GLAVNO PRI UTRJEVANJU JE, DA SE ZABAVAŠ, DA PONAVLJAŠ IN IZGOVARJAŠ BESEDE, JIH SLIŠIŠ… PA ŠE TOLE TI PRIŠEPNEM: NE BODI PRESTROG DO SEBE, ČE SI ČESA NE ZAPOMNIŠ, GOTOVO SI ŠE BOŠ V NASLEDNJIH LETIH ŠOLE. NE BODI PA TUDI PREVEČ POPUSTLJIV. ČE NEKAJ RES ZMOREŠ, JE ŠKODA, DA TEGA NE DOSEŽEŠ. 🙂

teacher Tanja

*

WEDNESDAY, 5. 5. 2020

Cilj: Učenci preko pesmi in gibanja spoznavajo besede za poimenovanje živali v živalskem vrtu in razčlenjujejo besede na zloge. 

Hello učenci! Upam, da ste lepo preživeli počitniški teden. Upam, da se kmalu vidimo. Do takrat pa takole…

  • TALK

Ponavljaj besede in štej zloge.

  • LISTEN, DANCE, SING 

Poslušaj pesem Let’s go to the ZOO in se ob njej gibaj.

  •  DRAW AND TALK 

V zvezek napiši naslov: ZOO ANIMALS. Nariši svoj živalski vrt. Vključi živali, ki si jih spoznal danes. Potem ga predstavi: povej, katere živali so v njem po angleško. Fotografiraj mi svojo risbico živalskega vrta in mi jo pošlji na e-mail ali na viber.

*

WEDNESDAY, 21. 4. 2020

Cilji: Učenec utrjuje besede za živali na kmetiji. Prepoznava prvi in zadnji glas v angleških besedah. Bere kratke besede.

Hello! Kako ste? Ste lepo izkoristili sončen vikend? Jaz sem se veliko sprehajala po domačih gozdovih in vozila s kolesom. Zdaj pa še zadnji teden pred počitnicami… Sledijo naloge za današnjo angleščino.

Navodila vsebujejo gibalne vaje, ki ti bodo vzele približno 10 minut. Potem se igraj z besedami še približno 15 minut. To bo za danes dovolj. Ko spoznavaš besede se pri kakšni ustavi ter poslušaj njihov prvi in zadnji glas v besedi ter si natančno preberi njihov zapis. 🙂 Utrjuj jih na glas.

  • Razgibaj se z živalmi iz hiše kmeta MacDonalda, ki smo ga spoznali zadnjič. Klikni sem.
  • Spoznaj več besed za poimenovanje živali na kmetiji. Klikni sem in potuj navzdol po strani za več vaj.
  • Igraj se spomin in preizkusi ter utrdi svoje poznavanje besed. Klikni sem.

Have a nice day, your teacher.

*

FRIDAY, 16. 4. 2020

Cilj: Učenec izgovarja besde za poimenovanje živali na kmetiji. Po angleško posnema živali.

Hello! Vesela sem bila vaših malih dnevnikov. Super ste. 🙂 Danes ne boste več spoznavali igrač, temveč so na vrsti živali.

Oglej si posnetek: Old MacDonald Had A Farm

Zdaj pa si oglej še ta posnetek (lahko tudi večkrat):

USTNO reši nalogo:

Če želiš, lahko še malo poslušaš pesem in prepevaš.

That’s all. Bye, bye!

*

WEDNESDAY, 15. 4. 2020

Hello! Že en teden je minilo od prejšnje angleščine. Upam, da ste lepo praznovalli in se poigrali na svežem zraku. 🙂

Malega dnevnika ni več potrebno delati. Z njegovo pomočjo smo zbrali že veliko besed za prostočasne dejavnosti. Fotografiraj ga in mi ga pošlji.

  • Zapoj pesem, to že znaš! Hello song
  • Spremljaj posnetek in navodila. Ker je bilo v hiši ta dan preveč živahno, sem ga posnela na prostem, zato se sliši veter in ptice. Upam, da te to ne bo motilo.

To je za danes vse! Bye bye!

*

WEDNESDAY, 8. 4. 2020

Pozdravljeni drugošolci. Bliža se velika noč, zato boste danes boste spoznavali velikonočnega zajčka Petra. Zajček se lahko v angleščini reče: RABBIT ali pa tudi BUNNY. Velikonočni zajček: Easter bunny/Easter rabbit.

  • Nariši mali dnevnik.

Little Peter Rabbit - video dailymotion

Ali si v pesmi slišal naslednje besede? Poskusi jih prebrati. Potem še nekajkrat poslušaj pesem in bodi pozoren, dokler ne slišiš vseh.

A FLY- MUHA

LITTLE- MAJHEN

A RABBIT- ZAJEC

NOSE- NOS

WHISKERS- BRKE

POWDER PUFF- gobica za puder, v tej pesmi pa je mišljeno kot repek, ki je enako mehak in okrogel.

 

  • V zvezek kot naslov zapiši: Little Peter Rabbit

Potrebuješ kocko. Narisal boš Petra. Ko jo prvič zavališ, boš v zvezek narisal obraz in ušesa- takšna, kot so ob številu na kocni v spodnji tabeli. Ko vališ drugič, riši telo in tako naprej. Nastati mora cel zajček. 🙂

  • EASTER WORDS: Če te zanimajo še druge besede, povezane z veliko nočjo, klikni sem. Poišči moder okvir z besedami. Klikaj na sličice in poslušaj besede in jih izgovarjaj.

HAPPY EASTER!

*

FRIDAY, 3. 4. 2020

Pozdravljeni vsi skupaj! Upam, da ste vsi zdravi in veseli. 🙂 Že tretji teden šole na daljavo mineva in mi se že dolgo nismo videli. Pogrešam vas že! Vaši videoposnetki in fotografije me pa vedno zelo razveselijo. 🙂

  • Izpolni mali dnevnik.
  • Ponovi besede za igrače z drugim posnetkom. Ustno reši tale izziv:

Pomagaš si lahko tudi s temi sličicami: Toys, 2.r

  • Naredi razstavo igrač! Zberi nekaj svojih igrač na kup in zapiši njihova poimenovanja na majhne listke. Te listke položi poleg igrač. Igrače lepo razpostavi, kot da jih res komu predstavljaš. Fotografiraj svojo razstavo in mi jo pošlji na e-mail ali na Viber.

Če kakšne igrače ne znaš poimenovati si lahko s starši pomagate s tem slovarjem. Je pa čisto ok, če pač poiščeš samo poznane igrače.

TO JE ZA DANES VSE. HAVE A NICE WEEKEND! Pozdravčki od teacher Tanje. 🙂

*

WEDNESDAY, 1. 4. 2020

Drugošolci! Danes pa angleščina odpade! Hec, prvi april.

Danes boš s pomočjo spodnjih posnetkov spoznaval igrače. Če še ne poznaš nobene besede, ti priporočam, da si najprej ogledaš DRUGI posnetek, nato pa prvi.

Pa še to: ti letos v šoli prvič spoznavaš besede za igrače. Posnetek je namenjen drugošolcem in tretješolcem, zato v njem rečem drugače.

  • IZPOLNI MALI DNEVNIK.
  • 1. POSNETEK: OPIS IGRAČE

Besede: NEW (nov), OLD (star), SOFT (mehek), HARD (trd).

Primer opisa igrače:

  • 2. POSNETEK: IGRAČE

V posnetku spodaj so igrače poimenovane. Oglej si posnetek.

Vadi besede.

Lep dan še naprej! Učiteljica Tanja

*

FRIDAY, 27. 3. 2020

Pozdravljeni otroci! Vesela sem, da vam šola na daljavo ‘šiba’ kot je treba! Vsak posnetek ali fotografija mi malo polepša dan. 🙂

Danes naredite mali dnevnik, ko končaš s prosojnicami. Te te bodo vodile skozi uro. Na njih je zvok- če ga ne slišite, me kontaktirajte. Če boste shranili datoteko kot dokument za Power Point 1997-2003, se zvok ne bo predvajal. Shranite kot Power Pointow dokument. PPT: UTRJEVANJE ZNANJA.

Prosim, da mi fotografirane nasmejane obrazke pošljete na e-mail ali viber.

Lep vikend!

WEDNESDAY, 25. 3. 2020

Hello, children! 🙂 Še en nov teden je pred vami, z njim pa nove preizkušnje. Vem, da vam dobro gre. Ob vsem šolskem vrvežu pa ne pozabite nase in na prosti čas. 🙂 Nove naloge za TJA:

  • Little Diary- napiši današnji mali dnevnik.
  • Weather Dance– zapleši, ponavljaj, pripevaj…
  • Ponovi izraze v povezavi z vremenom:

What’s the weather like today?

Za vsako vrsto vremena si izmisli gibe. Pokaži, kako npr. pada dež, kako piha veter… Ob tem izgovarjaj angleške izraze, ki si jih spoznal.

Izgovarjaj vrste vremena tako, da poudariš prvi glas, npr: It’s sunny, s-s-sunny! Za vsako vrsto vremena poskusi ugotoviti prvi glas. Reši učni list. Poveži prvo črko s pravo sličico. Bodi pozoren na to, da se C v angleščini takrat, ko je na začetku besede, večino časa izgovarja kot K.

Nauči se še te izraze: IT’S COLD- Mrzlo je. IT’S WARM.- Toplo je. IT’S HOT.– Vroče je. Igraj se igro- staršem ali bratcu skrij predmet nekam na prosto, če pa ti dovolijo pa v svojo sobo, nekam v stanovanje… Naj iščejo predemet. Ko so blizu, jim namigni: IT’S HOT (vroče), ko so malo dlje IT’S WARM, ko pa so daleč stran reci: IT’S COLD!

To je za danes vse!

*

FRIDAY, 20. 3. 2020

Hello Blaž, Martin, Jakob, Rok, Leja and Klara! 🙂 Upam, da ste izkoristili sončne dneve in vam je ostalo kaj časa za sprehod. Naj bo tudi danes tako! Čakajo vas pa tudi nove naloge pri angleščini. Good luck!

  • Little Diary- napiši današnji mali dnevnik.
  • Spring Yoga

Še enkrat s prstkom sledi sredinim pomladnim besedam. Oglej si spodnje sličice. Se lahko postaviš v take položaje?

Po vrsti berem povedi ob sličicah. Ko preberem prvo poved, se postavi v prvi položaj in tako naprej.

 

Če želiš, si lahko izmisliš tudi svoje gibe. Izmisli si še kakšen gib za ostale pomladne besede.

Danes se boš naučil vprašati kakšno je danes vreme in odgovoriti na to vprašanje.

  • PESMICA: What’s the weather like today?

Poslušaj pesmico, se ob njej gibaj, pripevaj… Lahko jo poslušaš večkrat.

  • Malo povadi izgovorjavo angleških glasov- beri, poslušaj, ponavljaj.

WH, WH, WH.

TH, TH, TH.

ER, ER, ER.

AY, AY, AY.

 

  • Poslušaj in izgovarjaj: What’s the weather like today?-Kakšno je danes vreme?

 

  • S prstkom sledi sličicam, poslušaj in izgovarjaj. (It’s sunny-sončno je itd.)

 

  • Weather wheel-vremensko kolo.

Izdelaj svoje ‘vremensko kolo’! Pomagaj si s predlogo (1). Poglej tudi spodnje zglede (1, 2, 3, 4). Pri izdelavi imaš sicer prosto pot, lahko pa tudi samo prerišeš kolo v zvezek. Če boš izdelal kaj zelo izvirnega, nekaj, na kar boš ponosen, mi to pošlji na e-mail (kosirtanja94@gmail.com).

12

4

Če želiš, se lahko doma z vremenskim kolesom takole igraš:

  • Vsako jutro nastavi vremensko kolo tako, da bo kazalo vreme zunaj. Pri tem v angleščini povej, kakšno je vreme. Spreminjanje vremena lahko opazuješ čez cel dan.
  • Nekdo naj ti v angleščini govori izraze za vreme, ti pa na vremenskem kolesu označuj, kaj ti je rekel.
  • Ti nekomu govori izraze za vreme, on naj pa to označuje na vremenskem kolesu.

UPAM, DA SI BIL DANES PRI ANGLEŠČINI USTVARJALEN IN TI JE BILO KAR SI POČEL VŠEČ. Zapomni si, da se ti novih besed ni treba natančno učiti na pamet- dobro je že, če jih čim večkrat slišiš in ponoviš.

Danes bi rada prosila tvoje starše za odziv- kako vam je šlo ta teden, je kje kakšen problem, kaj bi lahko naredila drugače? Če imajo čas, mi lahko napišejo e-mail ali sms na številko, ki sem jo poslala v ponedeljek. Lep pozdrav vsem in lep vikend! Se slišimo naslednji teden.

*

WEDNESDAY, 18. 3. 2020

HELLO LEJA, ROK, KLARA, JAKOB, MARTIN and BLAŽ! Upam, da ste lepo zakorakali v prvi teden šole na daljavo. Verjamem, da vam dobro gre. Danes imamo prvič angleščino na tak način. Sledite navodilom. 🙂

NAREDITE PRVI MALI DNEVNIK V ZVEZEK (navodila so spodaj).

SHAPES YOGA (poslušaj posnetek, delaj tako, kot smo v šoli).

SPRING WORDS- Oglej si spodnje besede. Poskusi jih sam na glas prebrati!

Preveri svoje branje: S prstkom sledi besedam in jih z mano izgovarjaj.  Zapiši naslov SPRING. V zvezek nariši tiste sličice, ki jih že znaš sam pravilno poimenovati.

GO FOR A WALK- Sprehodi se varno, v spremstvu staršev in po pravilih samoizolacije. Na sprehodu opazuj naravo. Katere od stvari, ki jih imaš narisane v zvezku si videl? Obkroži jih!

To je za danes vse! Se slišimo v petek!

__________________________________________________________________________________________________

Pozdravljeni učenci! 

Upam, da mirno preživljate svoje dneve doma, uživate s starši na soncu in pazite nase.

Za angleščino bom na spletno stran objavljala v sredo in v petek, ko jo imate na urniku. Tisti dan bodo navodila naložena do osme ure zjutraj. Učenci boste SAMO ZA TISTE DNI, ko imate angleščino, vodili mali dnevnik dejavnosti. 

Date pomeni datum– zapiši ga nad dva kroga, ki ju boš narisal.

Nad prvi krog boš napisal ENGLISH TIME in vanj NARISAL, kakšna navodila si dobili tisti dan za angleščino. Izbiraš lahko med spodnjimi sličicami.

Zvočni posnetek: Angleško poimenovanje sličic z navodili.

  1. DRAW/WRITE (riši/piši). 
  2. LISTEN TO THE STORY/READ A STORY (poslušaj/beri zgodbo). 
  3. DANCE/SING (poj/pleši).
  4. LISTEN AND DO THE TASK (poslušaj in naredi nalogo).
  5. REPEAT/TALK (ponovi/govori).

Nad drugi okvirček napiši MY FREE TIME in vanj NARIŠI, KAJ SI DELAL V PROSTEM ČASU.

Ko se bomo vrnili v šolo, bom dnevnike pregledala in skupaj bomo poimenovali nekatere prostočasne dejavnosti.

Se slišimo v sredo.

Lep pozdrav, učiteljica Tanja

Orodna vrstica za dostopnost