Fotografije svojih izdelkov, različnih zanimivih dejavnosti, … lahko deliš tudi z drugimi učenci in učiteljicami PŠ Sv. Lenart. Klikni na zgornji naslov, si preberi navodilo in objavi kakšno fotografijo. Ali pa si jih samo oglej.
PETEK, 15. 5. 2020
Dober dan,
danes torej dokončno izvemo, ali se v ponedeljek vidimo.
Jaz res upam, da so tole zadnje naloge na daljavo v tem šolskem letu.
MAT: Prištevam enice; Reši naloge v SDZ MAT str. 31 in vadi množenje in deljenje. Pripravi zvezek s kvadratki in poslušaj navodila.
SPO: Nevarne snovi; Preden pričnemo obravnavati snovi, s pomočjo kviza ponovi kaj pomenijo posamezni znaki za nevarne snovi.
SLJ: Feri Lainšček: Pekarne; Glavni namen te ure je urjenje v glasnem branju, zato se ob sami pesmi ne bomo veliko ustavljali. Oglej si navodila.
ČETRTEK, 14. 5. 2020
Dobro jutro, dober dan,
za vesel začetek dneva spet ena šala.
Po puščavi Sahara se sprehajata dva severna medveda.
Prvi pravi drugemu: “Tule je pa morala biti res poledica, da so tako močno posipali. ”
SLJ: Pripoved ob neurejenem nizu slik; Odpri SDZ SLJ str. 74, poglej navodila in v “morski zvezek” napiši zgodbo ob sličicah.
MAT: Prištevam enice; Reši naloge v SDZ MAT str. 30 in utrjuj poštevanko na listu. Rešitve lahko napišeš kar v zvezek s kvadratki, zraven napiši čas reševanja.
ŠPO: Ogrej se kot tekmovalec na grških olimpijskih igrah KLIKNI SEM. Če imaš možnost, natisni gibalni človek ne jezi se in se igraj z domačimi. KLIKNI SEM.
LUM: Risanje s svinčnikom. NAVODILA. Pa še to: pri risanju vejice bodi pozoren na podrobnosti. Vejico lahko tudi potipaš. Ali je kje hrapava, kako bi to prikazal z risanjem? Poskusi po svoje. Oglej si liste. Vidiš žile (te male črtice na njih)? Tudi te nariši.
SREDA, 13. 5. 2020
Dober dan,
ste še kaj zaspani? Čakajo vas že nove naloge na daljavo.
SPO: Vremenski pojavi in padavine; V “muckov zvezek” preriši križanko in jo reši. Križanko lahko najdeš na učnem listu ali med e-gradivi.
SLJ: Glasno branje; Poslušaj navodila in še sam glasno beri.
MAT: Prištevam enice; Poglej si predstavitev in reši naloge v SDZ MAT str. 29.
GUM: Za predstavitev KLIKNI SEM. Če ti ne odpre posnetka, klikni SEM.
TOREK, 12. 5. 2020
Dober dan,
pa tudi če je deževen.
MAT, SPO, SLJ, SLJ: Naloge najdeš TUKAJ.
ŠPO: Vaje ob črti. Klikni. Bodi ustvarjalen s svojimi gibi. Kakšno vajo si lahko izmisliš še sam.
PONEDELJEK, 11. 5. 2020
Pozdraljeni, upam,da ste lepo preživeli vikend.
Ena lepa misel za lep začetek tedna:
SLJ, SLJ: Pravljica; Preberi pravljico;
Te je pravljica v čem presenetila, oz. te je deček v čem presenetil? Kaj misliš, ali je bila mati ponosna nanj? Je bil lahko nase ponosen on sam? Bi si ti želel imeti takšnega prijatelja?
Sestavi 5 vprašanj v zvezi s pravljico, ALI pa 3 vprašanja, ki bi jih zastavil dečku, če bi bilo to možno.
Zapiši jih v “morski zvezek”.
MAT: Seštevam stotice; Oglej si posnetek in reši naloge v SDZ MAT str. 27.
Utrjuj množenje in deljenje v spletni vadnici Moja matematika.
In ne pozabite spremljati vremena pri SPO.
ŠPO: Klikni na gozdne olimpijske igre in se pozabavaj na prostem. V primeru dežja lahko vaje izvedeš kakšen drug dan.
GUM: Se spomniš pesmi Kukavica iz prejšnje ure glasbe? Danes boš ustvarjal na temo te pesmi.
- Najprej izvedi kakšno vajo za upevanje, ki jih zdaj že poznaš.
- Nekajkrat zapoj pesem, ki si se jo naučil prejšnjo uro.
Pesm najprej zapoj zelo počasi, nato pa še nekajkrat- vedno hitreje. Potem jo zapoj tiho in nato vedno glasneje, na koncu pa zelo naglas. To pa ne pomeni, da kričiš. Se spomniš, ko smo se pogovarjali o glasnem petju? Pazi na svoje grlo in glasilke!
- Pesmi spremeni besedilo. Melodija naj ostane enaka, pesem pa naj vseeno govori o živali. Primer: Mjav, mjav, mjav, mjav, moj mucek me kliče. Mjav, mjav, mjav, mjav, pogreša me že.Sestavi dve taki kitici po svoje. Potem ju zapoj. Besedilo lahko tudi zapišeš in fotografiraš, ali pa se posnameš ko poješ. Če si ponosen na svojo pesem, jo lahko pošlješ učiteljici Tanji.
PETEK, 8. 5. 2020
Spet ena šala preden začneš z delom.
Zebri sta opazovali slona, ki je pil vodo, in ena je rekla:
»Poglej tega važiča! Vedno pije s slamico!«
SLJ, MAT: Naloge najdeš TUKAJ.
SPO: Vreme; Oglej si posnetek; Danes je malo daljši, zato se udobno namesti. Tvoja prva naloga v posnetku bo, da napišeš nekaj svojih odgovorov na vprašanje, kaj je vreme. Piši vse besede, ki ti pridejo na misel.
Na koncu boš moral-a nekaj prepisati v “muckov zvezek”. To besedilo najdeš TUKAJ.
ČETRTEK, 7. 5. 2020
Smeh je pol zdravja. Da boste zdravi, preberite šalo.
Bolhi se pogovarjata na pločniku:
»Greva kar peš?«
»Ne, najdiva enega psa.«
SLJ: Poslušanje besedila: Šopek; Za navodila, klikni TUKAJ.
MAT: Različne merske enote; Reši naloge v SDZ MAT str. 23. Pomagaš si lahko s TABELO. Reši še naloge Ponovim v SDZ MAT na strani 24.
LUM: Klikni in izvedel boš, kaj je lavirana risba.
ŠPO: No, danes pa za ogrevanje malo spomladanskega čiščenja. Potem pa vodenje žoge.
*
SREDA, 6. 5. 2020
Ko bo jasno, ali se bomo še pred koncem šolskega leta vrnili v šolske klopi ali ne, vam bomo podali podrobne informacije v zvezi ocenjevanjem znanja.
Tole pa so današnje naloge.
MAT, SLJ, SPO: Naloge najdeš tukaj.
GUM: 2.,3.- GUM- KUKAVICA
Posnetek pesmi:
TOREK, 5. 5. 2020
Lep dan vam želiva.
MAT, SLJ, SPO: Naloge se skrivajo TUKAJ.
ŠPO: Sledi navodilom na POSNETKU. Se opravičujem, ker so navodila na nekaterih delih malo nejasno posneta. Imam nekaj težav s snemalnikom.
PONEDELJEK, 4. 5. 2020
Upam, da ste lepo preživeli počitniški teden.
Ste že slišali novico? Najverjetneje se čez dva tedna spet srečamo v šoli.
Do takrat pa še naprej takole:
SLJ, SLJ: poslušanje pravljice; Izberi si pravljico in jo poslušaj. Tako je, danes samo poslušaj in uživaj. Klikni tukaj.
MAT: Števila do 1000; Oglej si predstavitev in reši naloge v SDZ MAT str. 18.
ŠPO: Sledi navodilom na posnetku in se pozabavaj pri naskoku na kavč, posteljo ali morda še kam.
GUM: Danes boš spoznal nekaj novih vaj za upevanje. Navodila najdeš tukaj.
POČITNICE
Upam, da ste danes uživali v naravi.
Sedaj pa počitnice!
Vam in vašim družini želim lepe praznike!
Nove naloge vas čakajo spet v ponedeljek, 4. 5. 2020.
PETEK, 24. 4. 2020
Pozdravljeni učenci,
v danes imamo tehniški dan. Navodila za delo, najdete med obvestili matične šole.
ČETRTEK, 23. 4. 2020
Pozdravljeni,
danes opravi naloge. Jutri te čaka tehniški dan, potem pa en teden počitnic.
ŠPO: Vaje s kolebnico. KLIKNI SEM.
LUM: Statičen kip. Navodila najdeš tu: 123-LUM-STATIČEN KIP.
SLJ, MAT: KLIKNI SEM.
SREDA, 22. 4. 2020
Dober dan!
Nekaterim ni hotelo odpreti nekaterih datotek. Če se bo to še dogajalo, prosim sporočite.
GUM: Igral se boš z ritmi. Sledi navodilom: Ritem.
SPO, MAT, SLJ: Za naloge klikni TUKAJ.
TOREK, 21. 4. 2020
Živijo,
ste si že kaj ogledali fotografije sošolcev in sošolk na zgornji povezavi. Prav lepo je videti vas in vaše hiše ljubljenčke.
ŠPO: Sledi navodilom: POLIGON.
SLJ, SLJ: Šolski jedilnik; Preberi, kaj je na šolskem jedilniku v tednu od 12. 4. do 16. 4. To najdeš v SDZ SLJ na strani 58. Nato reši naloge na strani 58 in 59. Nalogo ponovim reši v “morski zvezek.”
MAT: Števila do 1000; reši naloge v SDZ MAT na strani 14, 15. V spletni vadnici Moja matematika pa te čakajo nove naloge.
SPO: Gibanje; Oglej si predstavitev in naredi zapis v “muckov zvezek”.
PONEDELJEK, 20. 4. 2020
Pozdravljeni učenci,
lep ponedeljek vam želim. Upam, da ste se čez vikend dobro odpočili.
SLJ, SLJ – Pozor, pes!
Hm, kakšen naslov. Le o kakšnem psu bo govorilo besedilo na učnem listu? O, kakšnem STRAŠNEM psu, ali o kakem mladičku? Kaj misliš? Če po pravici povem, sem jaz takoj pomislila na gromozanskega, jeznega psa, ki je zaprt v pasji uti in se mu nihče ne upa približati. Pomislila sem na nič kaj prijazen pogled tega psa.
Potem … Potem … Potem pa sem prebrala besedilo. Sem prav razmišljala?
Pozor pes (Če ne morete natisniti, lahko v “morski zvezek” napišete kratke odgovore.) Če boste list natisnili, pa ga prilepite v zvezek.
MAT: Enica, desetica, stotica, tisočica; Oglej si posnetek in v zvezek s kvadratki zapiši 10 števil, tako kot je predstavljeno v posnetku. .
PETEK, 17. 4. 2020
Petek je. Želim vam lep vikend. Lahko se pokažete tudi s kakšno fotografijo, tako kot smo ali pa še bomo, to storile učiteljice. Samo kliknite na naslov UTRINKI PŠ SV. LENART.
No, ampak še prej vas čaka nekaj nalog.
SLJ: Besede z ožjim in širšim pomenom; Oglej si razlago in reši naloge v SDZ SLJ na strani 57. Zapisa v zvezek, ti ni potrebno delati.
MAT: Preverjanje; Veliko smo se že naučili med poukom na daljavo. Tvoje znanje bi rada preverila.
Reši učni list. Rešuješ lahko v zvezek s kvadratki ali na list in mi prosim pošlji rešene naloge. Navodil ti ni potrebno prepisovat, zapiši le številko naloge.
SPO: Preverjanje znanja; Vsa navodila najdeš tukaj.
ČETRTEK, 16. 4. 2020
SLJ: Utrjevanje – voščilo, čestitka. Reši učni list za utrjevanje.
MAT: Ponovimo; Reši naloge v SDZ MAT na strani 12. Včeraj se je prikradel tipkarski škrat, namesto na strani 1, si moral rešiti naloge na strani 11. Če jih nisi, to stori danes. Ne pozabi tudi na poštevanko.
ŠPO: Se spomniš, kako si prejšnji teden vadil brcanje žoge? Tudi danes boš počel nekaj podobnega. Oglej si posnetek in poslušaj navodila. Preden se zares lotiš vaj se dobro ogrej, danes kar po svoje, kot že znaš- najprej rame, potem malo razgibaj vrat, roke, trup in boke, nazadnje pa noge (zakroži tudi s koleni in stopali).
LUM: Izdelaj metuljčke iz papirja. Papir zgibaj tako, kot je prikazano na spodnji sliki. Nastala je zgibanka iz papirja. Naslikaj ozadje za metuljčke na podlago iz tršega papirja ali kartona. Ozadje naj bo pomladna pokrajna, na katero boš potem nalepil metuljčke. Najbolje, da jo naslikaš s temperami ali vodenimi barvicami, če jih pa nimaš, pa uporabi nekaj, kar imaš doma. Če nimaš barvnega papirja lahko pobarvaš navadenega ali pa nanj naslikaš vzorce iz pik in črt, da bodo metuljčki še posebej pisani.
Uživaj v ustvarjanju in za hip pozabi na vse skrbi. 🙂
SREDA, 15. 4. 2020
Dobro jutro, dober dan, ali je še kdo zaspan?
SLJ – Rime; Izgovori naslednje pare besed. Kaj se sliši bolj podobno:
- skodelica – marelica ALI skodelica – trava
- copat – oblak ALI copat – podplat
- potica – polica ALI potica – kruh
Parom besed, ki zvenijo na koncu podobno (potica – polica, ata – kravata …), rečemo, da se RIMAJO. To že poznaš, vendar sem te želela malce spomniti na to. Zdaj pa preberi pesmico Kaj je Čenčarija. Poišči pare besed, ki se rimajo. Nato pa reši še tale učni list.
MAT: Črta, točka; Reši naloge v SDZ MAT na strani 10 in 1; Preberi tudi besedilo na začetku.
Ali utrjuješ poštevanko? Redno jo moraš vaditi, saj to veš. Ko si v mislih postaviš račun, moraš takoj vedeti izračun. Danes boš končno spet vadil na listu. Če imaš možnost, si natisni list s poštevanko. Imaš 2 tabeli: eno za danes, eno za jutri.
SPO: Ponovimo; Nadaljuj z včerajšnjimi nalogami.
GUM: Oglej si prvi dve minuti POSNETKA, če hočeš pa še več. Poslušaj glasbo na posnetku. Kako se ob njej počutiš? Lahko se igraš, da si mucek. Ob tem poslušaj glasbo. Nekdo naj spreminja glasnost glasbe. Ko bo glasba bolj tiha, si ti zaspan mucek. Ko bo glasba bolj glasna, si pa živahen.
Pa še ena pesem o muckih sledi. To je slovenska ljudska pesem Kaj je tebi mucek mali.
Ali še znaš povedati kakšno lastnost ljudskih pesmi? (Prenašale so se iz roda v rod, njihov avtor ni znan, včasih so jih peli za razvedrilo ob večerih).
Poslušaj besedilo. Prebereš ga lahko tudi tukaj: KAJ JE TEBI MUCEK MALI.
Kaj se dogaja v pesmi? Ali ti je kakšna beseda neznana?
Dekla- dekle ali ženska, ki je bila v starih časih plačana za to, da je pomagala pri opravilih na kmetiji.
Hlapec- fant ali moški, ki je bil v starih časih plačan za to, da je pomagal pri opravilih na kmetiji.
Tastara- gospodarica pri hiši, kjer sta služila dekla in hlapec in kjer je živel mucek.
Lina- luknja.
Nauči se zapeti pesem. Bodi pozoren na pravilno pevsko držo.
TOREK, 14. 4. 2020
Upava, da ste lepo preživeli velikonočne praznike.
Se spomnite, kako smo se vsako leto na današnji dan “pirhali”? Vi ste prinesli v šolo vsak svoj pirh, potem pa smo jih spuščali po lesenem žlebiču. Kdor je bil zadet, je moral plačati s kocko.
Pa drugo leto spet, kajne. Danes pa naloge.
SLJ, SLJ: Možiček med dimniki
Odlična nadaljevanja zgodb ste napisali. Meni so še bolj všeč vaše zgodbe od tiste, ki jo je napisal pisatelj Lojze Kovačič.
Vseeno pa si danes preberi pisateljevo nadaljevanje. Klikni Mozicek med dimniki_2del. Enkrat preberi glasno.
Tudi pisatelj je pravljico zanimivo nadaljeval, a ne?
Ali bi tudi ti kdaj poklical možička? Zakaj? Napiši v vsaj petih povedih.
SPO, SPO: Ponovimo; Danes in jutri imaš čas za utrjevanje znanja, ki smo ga pridobili med poukom na daljavo. Našla sem nekaj odličnih razlag snovi in nalog. Jutri si preberi še v svojem zvezku. V petek bomo tvoje znanje preverili.
MAT – Skladni liki; Oglej si posnetek in tako kot jaz, še ti naredi dva skladna lika. Zdaj pa vzemi zvezek s kvadratki. Napiši naslov Skladni liki. Prilepi skladna lika. Spodaj pa napiši: Lika sta SKLADNA, ker sta enake oblike in velikosti. Če položimo enega na drugega, se povsem prekrivata. Reši še naloge v SDZ MAT na strani 8 in 9.
ŠPO: Ogrej se s pomočjo vrtavke ali spinnerja. Navodila najdeš tu: SPINNER VADBA. Ko se ogreješ naredi še nekaj vaj za spretnost z žogo. GLEJ POSNETEK.
PETEK, 10. 4. 2020
Danes je kulturni dan. Navodila za delo najdeš tukaj.
Tebi in tvojim domačim želiva lepe velikonočne praznike!
ČETRTEK, 9. 4. 2020
Dober dan učenci,
danes vas čakajo naloge po urniku, jutri pa imamo kulturni dan. Spet vas bodo čakale naloge med obvestili na spletni strani matične šole.
MAT: Simetrija; SDZ MAT stran 6 – naredi še 4. nalogo v zvezek s kvadratki. V SDZ MAT stran 7 reši vse naloge. Če česa ne znaš, imaš tukaj dodatna navodila.
SLJ: Možiček med dimniki
Le kdo bi bil in kakšen je ta možiček, ki se sprehaja med dimniki?
Preberi odlomek pravljice, ki jo je napisal Lojze Kovačič. (klikni) Mozicek med dimn_odlomek
Kaj misliš, da se lahko zanimivega zgodi z možičkom? Koga sreča? Je morda v nevarnosti? Ti povej! Napiši vsaj 7 povedi nadaljevanja zgodbe. V “morski zvezek” napiši naslov Možiček med dimniki – nadaljevanje pravljice.
Če želiš, še ilustriraj svoje nadaljevanje pravljice ali vsaj možička.
Starše pa lepo naprošam, če mi lahko pošljejo fotografijo tvojega nadaljevanja. Prepričana sem, da ti bo šlo super od rok.
ŠPO: Pojdi na prosto. Priporočam, da se najprej ogreješ s tekom. Pet sekund teci tako hitro, kolikor moreš. To petkrat ponovi. Po osemkrat naredi tole: kroženje z rameni, kroženje z glavo, raztegovanje in krčenje rok v višini ramen, kroženje z boki, počep, poskok, dotik tal ali gležnjev, kroženje s stopali.
Sledi navodilom na posnetku in se malo poigraj: BRCANJE Z RAZLIČNIMI DELI STOPALA NA MESTU, OB HOJI, OB TEKU.
LUM: Na podlago po tvoji želji nariši pirh. Podlaga je lahko naprimer karton, papir, pa tudi cesta pred hišo. Podlaga je lahko manjša, lahko pa tudi zelo velika. Zapolni pirh s pikami in črtami ter drugimi vzorci po tvoji želji. Lahko uporabiš barvice, flomastre, tempere, krede… kar ti srce poželi. Uživaj v ustvarjanju!
SREDA, 8. 4. 2020
Vem, da danes bo srečen dan …
MAT: Simetrija; Oglej si video. Sedaj potrebuješ 3. del SDZ MAT. Reši vse naloge na strani 5 in 3. nalogo na strani 6.
SLJ: Narek; Odpri navodila za zapis nareka. Sedaj pripravi “morski zvezek” in poslušaj posnetek.
Če si vse naloge opravil, preveri pravilnost zapisa SLJ3_preveri_narek
SPO: Izdelek iz odpadnega materiala; Izdelaj izdelek iz odpadnega materiala po svoji domišljiji. Če nimaš idej, je ena tule.
Če danes nimaš časa, lahko to nalogo opraviš tudi v prihodnjih dneh.
GUM: Poslušaj posnetek:
Pred tabo sta dve besedici:
- INSTRUMENT- to besedo si verjetno že slišal. Pomeni enako, kot glasbilo.
- VOKAL- to je glas človeka, ki poje.
Kaj si slišal v tej skladbi? Samo instrumente ali tudi kakšen vokal? Samo instrumente. TO JE INSTRUMENTALNA GLASBA. Če bi slišal samo petje, bi bila to vokalna glasba. Če bi slišal petje in instrumente, je to vokalno-instrumentalna glasba (=tole je malo za zraven, ker vem, da zmorete in razumete).
Na katero žival te spomni skladba?
Skladateljica Mira Voglar je imela v mislih žabe. To je skladba Žabice iz suite Moje živali.
Še enkrat poslušaj posnetek in se ob njem gibaj kot žaba.
Katera glasbila si prepoznal? Zvončki, ksilofon.
Kako pa bi ti posnemal zvok na začetku skladbe? Primer: drgnjenje kamenčkov med sabo.
Zunaj poišči kakšen kamenček in še enkrat predvajaj skladbo. Spremljaj jo s kamenčki. Če imaš še kakšno drugo idejo, poskusi po svoje.
Še enkrat poslušaj skladbo. Ob poslušanju riši črto (čisto po svoje, podobno, kot smo že kdaj delali v šoli). Črta se lahko na primer vzpenja navzgor in navzdol, lahko skače kot žabice, lahko se kdaj prekine, kdaj se lahko tudi prelomi. S to črto ponazori, kako se gibajo žabice v skladbi.
Ko končaš z risanjem poslušaj skladbo še enkrat. S prstkom sledi narisani črti.
TOREK, 7. 4. 2020
Kaj ne bi bilo fino, če bi bil kar vsak dan športni dan? Sem videla, da ste nekateri prav uživali. Danes pa najprej opravite spodnje naloge, potem pa si kar sami naredite športno popoldne.
MAT: Seštevam in odštevam; Rešuj naloge v spletni vadnici Moja matematika. Časa imaš ves teden.
SPO: Odpadki; Glej navodila na učnem listu.
SLJ: Čemu moramo piti vodo – branje besedila; Tiho preberi besedilo v SDZ SLJ na strani 62 in na strani 63 reši 1. nalogo. Če želiš, lahko rešiš tudi 3. nalogo. Besedilo sedaj preberi še glasno.
SLJ: Ponovimo besede nagajivke; V besedilu, Čemu moramo piti vodo, poišči in podčrtaj besede, ki nam včasih povzročajo težave pri zapisu:
tretjini, sestavlja, odplakovanje, izgublja, z dihanjem, s potenjem, z uriniranjem, pomanjkanje, krvavenje, kašelj, srbečo kožo, raznovrstne;
Besede prepiši v “muckov zvezek” in 5 besed uporabi v povedih.
ŠPO: Vaje za ravnotežje. Naloge lahko izvajaš v stanovanju. Če imaš možnost, pa v naravi. Najprej se dobro ogrej, lahko takole. Na povezavi je nekaj primerov vaj za ravnotežje. Dodaj še kakšno svojo.
PONEDELJEK, 6. 4. 2020
Danes je ŠPORTNI DAN, navodila najdete tukaj.
PETEK. 3. 4. 2020
Že tretji teden pouka na daljavo je pri koncu. Sedaj si vi in vaši starši zaslužite počitek. Uživajte v vikendu, šolska torba in računalnik pa naj ta čas kar počivata v kotu.
MAT: Preverim svoje znanje; Reši naloge v SDZ MAT na strani 107, 108. Pošlji mi fotografiji rešenih nalog.
Neobvezno: Če znaš, lahko rešiš tudi naloge v SDZ MAT na strani 109.
SLJ: Varčujemo; SDZ SLJ str. 52, 53 Poslušaj navodila za delo.
SPO: Onesnaževanje; Oglej si posnetek o ločevanju odpadkov. Oglejte si še predstavitev VARUJMO NARAVO.
ČETRTEK, 2. 4. 2020
Pozdravljeni učenci, upam, da ste lepo preživeli včerajšnji dan. Ali veste, da je danes svetovni dan pravljic? Jaz bom sigurno kakšno prebrala, pa vi?
SLJ: Zdravilne rastline; Oglej si predstavitev in naredi nalogo v SDZ SLJ na strani 61.Ko se vam odpre PowerPoint, je pomembno, da kliknete Diaprojekcija in nato zgoraj levo Od začetka. Vključite zvočnike.
MAT: Liki; Reši naloge v SDZ MAT na strani 105 in 106. Natančno preberi navodila.Če še kaj ni jasno, pa so tukaj še dodatna navodila.
ŠPO: Za šport danes priporočam staro igro Ristanc v prenovljeni obliki. Oglej si na posnetku RISTANC.
SREDA, 1. APRIL 2020
Pozdravljeni,
še en delaven dan je pred nami. Pa kar zagrizimo v naloge.
SPO: Živim zdravo; Oglej si posnetek Zakaj zbolimo. Na učnem listu spo3_čutila_bolezni imaš zapisane pomembne informacije, ki si jih moraš zapomniti. List lahko natisneš in prilepiš v “muckov zvezek”, lahko ga prepišeš ali shraniš na računalnik.
Če želiš, si lahko ogledaš še tale posnetek.
MAT: Liki; V SDZ MAT reši naloge na strani 103 in 104. Tudi v delovnem zvezku moramo risati natančno.
SLJ: Zdravilne rastline; V SDZ SLJ na strani 60 in 61 si glasno preberi vsa besedila o zdravilnih rastlinah. Si zadovoljen s svojim branjem? Na prazno mesto nariši vesel, resen ali žalosten obrazek. Če imaš možnost, eno besedilo preberi še sestri, bratu ali strašem. Še on/ona naj ti nariše obrazek.
GUM: Oglej si posnetek. Malo me daje trema, pa nič zato.
Spremljaj eno od letošnjih pesmi na svoja glasbila. Lahko se posnameš in pošlješ na Viber ali e-mail učiteljici Tanji.
TOREK, 31. 3. 2020
Pozdravljeni, to so današnje naloge. Kar pogumno.
SLJ, SLJ: Skrb za zdravje; Oglej si posnetek. Preberi vsa tri besedila (Osebna higiena, Hrana, Telesna dejavnost) v SDZ SLJ na straneh 54, 55, 56. Izberi si eno besedilo in odgovori na vprašanja pod njim. Odgovore v celih povedih zapiši v “morski zvezek”.
V oddaji Izodrom si lahko (od 10. minute dalje) pogledaš še, kateri so novi ukrepi za preprečevanje širjenja koronavirusa in kako poteka testiranje za koronavirus. Če te zanima in če imaš čas, si lahko oddajo ogledaš do konca.
MAT: Liki; Še enkrat si oglej včerajšnji video o risanju likov. Na bel list na enak način nariši trikotnik, štirikotnik, petkotnik in šestkotnik. Vsak lik poimenuj in napiši, koliko ima stranic in koliko oglišč. Ta list nato prilepi v zvezek s kvadratki.
SPO: Čutila; Že v prvem razredu smo ugotovili, da svet okoli nas zaznavamo s čutili. Če imaš koga v bližini, mu zastavi uganko. Na primer samo z vonjanjem ugotovi predmet. Samo s tipanjem ugotovi predmet. Samo z okušanjem ugotovi predmet. Predmete si izberi sam.
Pripravi limono, sladkor, sol, grenek kakav. Poizkusi, na katerem delu jezika zaznaš okus.
Včasih pa nas čutila tudi varajo. Oglej si prispevek, kako nas lahko vara čutilo za vid.
Preberi si še v SDZ SPO.
ŠPO: Oglej si posnetek in večkrat na dan poskusi še ti.
PONEDELJEK, 30. 3. 2020
Pozdravljeni, Eva, Lucija in Mark!
Že dolgo se nismo videli. Upam, da ste zdravi in se imate lepo. Verjamem, da že pogrešate sošolce.
Če v prostem času ne veste, kaj bi počeli, poglejte v zavihek podaljšanega bivanja, kjer boste zagotovo dobili kakšno dobro idejo in spodbudo. Lahko tudi zavrtite kolo sreče.
In še nekaj vam prišepnem: prav kmalu boste lahko tudi vi objavili kakšno svojo fotografijo ali izdelek, pozdrav… za učence in učiteljice na PŠ Sv. Lenart. Tako bomo bolj povezani med seboj.
Lepo vas pozdravljam,
učiteljica Martina
**********************************
Pozdravljeni,
vikend je mimo, upam da ste ga preživeli lepo in da ste bili lahko čim več zunaj. Imamo srečo, da živimo v tako lepih krajih, da nam ni težko biti doma.
GUM + LUM: Ta teden bomo združili eno uro glasbe z likovno umetnostjo (v četrtek je tako ne bo). Pred tabo je izziv. Izdelal boš svoje glasbilo. Razmisli, kako bi lahko naredil na primer ropotuljo, zvončke, kakšno glasbilo s strunami, boben, trstenke… Poigraj se z različnimi materiali. Nekaj primerov glasbil je na fotografiji, vendar poskusi biti čim bolj izviren in varčen- uporabi, kar imaš doma. Svoje glasbilo shrani vsaj do srede, potreboval ga boš! 🙂
SLJ, SLJ: Poslušali smo že radijsko igro in gledali lutkovno predstavo. Danes doma poišči knjigo in jo preberi. V “morski zvezek” napiši naslov in opiši, kateri dogodek ali dogajanje ti je bil v zgodbi najbolj zanimiv. Dogodek lahko še narišeš.
MAT: Preberi strip v SDZ MAT na strani 101 in pobarvaj tiste oblačke, v katerih so napotki, za natančno risanje likov in črt. Oglej si video in pozorno preberi besedilo v oblačkih v SDZ MAT na strani 102 ter reši 1. nalogo.
ŠPO: Razmigaj se; Navodila najdeš tukaj.
PETEK, 27. 3. 2020
Juhuhu, petek je tu.
SLJ: Spoznali smo; Preberi strip v SDZ SLJ na strani 50 in reši naloge na strani 51.
MAT: Telesa; Reši naloge v SDZ MAT na strani 100. Ponovi množenje in deljenje. Reši naloge MAT3_besedilne naloge26_3 v zvezek s kvadratki.
SPO: Človeško telo; Utrdi svoje znanje z interaktivnimi nalogami v Deželi Lilibi. Če si bil danes že kaj zunaj in še nisi gledal preveč TV, si lahko ogledaš tudi risanko, ki na zabaven in zanimiv način prikazuje, kako deluje naše telo.
ČETRTEK, 26. 3. 2020
Dobro jutro! Kot sva obljubili ti danes poročava o snežnih razmerah pri nas. Učiteljica Tanja iz Idrije sporoča, da je včeraj ves dan snežilo, zapadlo pa ni še nič snega, kar je prav smešno. Povsod se še vidijo zelena polja. V Selci pa niti snežilo ni. No mogoče, sem videla 5 snežink. No, ampak nič ne de, naj pride pomlad.
ŠPO: Zapleši ob posnetku.
MAT: Oglej si posnetek o telesih. Sedaj lahko rešiš naloge v SDZ MAT na strani 99.
SLJ: Ko boste imeli čas, se v družini igrajte igro Ime, priimek. Piši s pisanimi črkami in pazi na veliko začetnico. Podrobnejša navodila za igro najdeš tukaj SLJ3_ime_priimek. Veliko zabave!
LUM: V zadnjem času spoznavaš dele svojega telesa. Danes si z njimi pomagaj pri likovni umetnosti. Dobro zaščiti tla ali površino, kjer boš ustvarjal. Sam se odloči, na kakšno podlago boš ustvarjal- lahko je to večji karton, risalni list ali pa navaden A4 papir. Podlago lahko, če želiš, tudi po svoje oblikuješ- lahko je v obliki kroga, kvadrata, pravokotnika…
Zamisli si motiv, ki ga lahko ustvariš s pomočjo odtisov tvojega telesa. Ko se odtisneš, lahko na sliko še kaj dorišeš. Pod navodili si lahko ogledaš nekaj primerov.
Najbolj ustrezne barve za današnje ustvarjanje bodo tempere- z razredčeno barvo pobarvaj del telesa, s katerim boš naredil odtis na papir. Če jih nimaš, lahko dele telesa tudi obrišeš z barvicami ali flomastri in potem obrisano pobarvaš ter dodaš še kaj svojega.
Pri likovni umetnosti doma je pomembno predvsem da ste ustvarjalni in se ob delu zabavate! Veseli bova vaših fotografij izdelkov!
SREDA, 25. 3. 2020
Dobro jutro. Preden začneš z nalogami, poglej skozi okno. Ali je čez noč padlo kaj snega? Naju prav zanima, koliko ga je pri vas. Za najin kraj ti sporočiva jutri.
SPO: Človeško telo; Ob učnem listu SPO3_raziskujem_cloveka2 razmisli in nič ne zapisuj. Dopolni besedilo na listu SPO3_človesko_telo in ga prepiši v “muckov zvezek”. Tukaj SPO3_clovesko_telo_resitve lahko preveriš rešitve.
SLJ: Voščilo; Mamici in atiju zaželi lepe želje ob materinskem dnevu in jima povej, da ju imaš rad. Napiši jima voščilo, kot smo se učili. Lahko si pomagaš s SDZ SLJ.
MAT: Množim in delim; Utrjuj poštevanko z interaktivnimi vajami ali pa naj te kdo sprašuje.
GUM: Danes je materinski dan. Skupaj s starši poslušajte tole pesem, ki gre dobro k današnjemu prazniku. Na posnetku poišči dirigentko. Kako se imenuje skupina otrok na posnetku? Tudi ti v vaši šoli z učiteljem Gorazdom prepevaš v taki skupini… Če želiš, se lahko pesem tudi naučiš in zapoješ staršem. V pomoč še besedilo: GUM- Dva majcena šopka
TOREK, 24. 3. 2020
Za nekatere dobro jutro za druge dober dan. Vsem želim, da bo dan vesel in nasmejan.
SLJ, SLJ: Opis poti; V “morski zvezek” opiši svojo pot do šole. Ravnaj se po navodilih na učnem listu SLJ3_Opis poti.
MAT: Računam do 100; Reši naloge v SDZ MAT, str. 98. Pri 7. nalogi rešuješ na tak način: 7 + 3 = 10, 3 + 7 = 10, 10 – 3 = 7, 10 – 7 = 3) Pri 8. nalogi pa ne pozabi podčrtati, kaj ima prednost pri računanju.
SPO: Od skice do zemljevida; Reši spo_preverimo_orientacija in mi ga pošlji v pregled. Učni list lahko natisneš ali rešiš kar v Wordu. Navodila za reševanje v Wordu so pripisana. Naloge, označene z zvezdico, niso obvezne.
ŠPO: Pojdi v naravo, če je možno v gozd. Malo teci ali hodi v hrib. Ustavi se in ogrej z gimnastičnimi vajami, ki se jih spomniš iz šole. Če najdeš na tleh kak storž z njim skušaj zadeti smreko vsaj 5-krat. Če vidiš kakšno vejo ali drugo oviro, jo preskoči 10-krat. Če vidiš kakšno drevo, se primi najnižje veje in se drži čim dlje. Lahko visiš z iztegnjenimi rokami ali pa se držiš kot pri vesi.
PONEDELJEK, 23. 3. 2020
Učiteljici Tanja in Maja vam želiva lepo ponedeljkovo jutro. Sedaj ko ste se dobro odpočili, verjetno že komaj čakate nove naloge. Upava, da niste pozabili na zajtrk in natančno umivanje zob. Oboje je zelo pomembno.
Smo pripravljeni? Pa začnimo.
SLJ: Žogica marogica; Prejšnji teden si poslušal radijsko igro Žogica Nogica. V “morski zevzek” napiši, kako si si predstavljal žogico Nogico in zmaja Tolovaja. Danes si oglej krajšo lutkovno predstavo Žogica Marogica. Opiši, kako sta bila prikazana žogica Nogica in zmaj Tolovaj. Vse to naredi v “morski zvezek”.
MAT: Računam do 100; SDZ MAT str. 97
ŠPO: Igre z žogo; Ogrevanje s plišasto igračko. Upam, da je danes primerno vreme, da boš lahko glavni del športne opravil zunaj. Če imaš doma kakšno žogo, naredi naslednje vaje:
Tekaj po prostoru, dvorišču in delaj vaje za obvladovanje žoge, ki je lahko poljubno velika:
– vodi žogo na mestu pred seboj, ob strani; hitro, počasi; z desno in levo roko,
– vodi žogo visoko, v višini pasu, čim niže; prehajaj iz enega načina v drugega,
– vodi žogo stoje, poklekni na eno koleno, na obe koleni, usedi se; med vodenjem žoge poskusi vstati,
– vodi žogo na mestu in hodi okrog nje; poskusi še z drugo roko in zamenjaj smer hoje/teka.
– vodi žogo, ne da bi jo pri tem gledal. Poskusi voditi miže,
– vrzi žogo v tla, da bo odskočila čim više. Nato jo ujemi.
Tu je še nekaj vaj za umiritev ŠPO_Vaje_z_umiritev.
GUM: Pred tabo je glasbena uganka! Poslušaj spodnjo melodijo. Ti je znana?
Ugani pravi naslov! Preveri, ali si uganil prav in poslušaj pesem pod naslovom.
A) JAZ IMAM PA GOSLICE
B) NA PLANINCAH LUŠTNO BITI
C) DVA MAJCENA ŠOPKA
Pravi odgovor te čaka tudi TUKAJ! V besedilu že znaš poiskati prvi dve kitici. Nauči se ju ob pomoči posnetka. Preden začneš peti, bodi pozoren na upevanje. Danes lahko na klavirju zaigraš različne tone in jih tudi zapoješ. Pazi na svoje grlo in ne igraj previsokih ali prenizkih tonov. Ko poješ, naj bo tvoj hrbet raven in noge na tleh. Malo se pobožaj po trebuščku- ko poješ, naj se premika. 🙂
PETEK, 20. 3. 2020
Dobro jutro,
kar ne morem verjeti, da je že petek. Prvi teden je že za nami in mislim, da nam gre kar dobro. Sedaj je pred vami vikend, ko si boste lahko malo odpočili od šolskega dela. Razen seveda, če vam je kakšna naloga ostala.
SPO: Od skice do zemljevida; Ponovili bomo delo prejšnej ure SPO. Učni list boste prejeli po elektronski pošti. Ni ga potrebno tiskati.
MAT: Računam do 100; Reši naloge v SDZ MAT str. 96; Če zmoreš, lahko rešiš še nekaj miselnih izzivov na učnem listu MAT3_zahtevnejse_naloge
SLJ: Ponovimo jezikarijo; V Deželi Lilibi ponovi veliko začetnico, končna ločila, vejico pri naštevanju in besede nagajivke.
ČETRTEK, 19. 3. 2020
Pred nami je še en lep sončen dan. Del nalog boš mogoče lahko opravil kar zunaj v naravi.
SLJ: Žabe ne pridejo do cilja; SDZ SLJ str. 42, 43. 1., 2., 3. naloga; Nalogo 3 naredi v “muckov zvezek” tako, da prepišeš povedi in jih ilustriraš.
MAT: Reši, saj zmoreš; V zvezek s kvadratki reši MAT3_UL_besedilne_naloge. Če boš imel težave, nariši skico.
ŠPO: Tek v naravi; Nekaj časa lahkotno teci. Vmes naredi gimnastične vaje za ogrevanje kot jih delamo v šoli. K teku povabi koga od družinskih članov. Ko boste dobro ogreti, lahko tekmujete kdo pride prvi do …
LUM: Potrebuješ karton za podlago in časopisni papir/mehak karton/papir- tega zvij v svaljke in ga nalepi na podlago v obliki debla in vej. Liste in cvetove izdelaj po svoje- lahko si pomagaš s spodnjo fotografijo. Pazi le, da so vsi deli drevesa ‘izbočeni’. Ko se vse skupaj posuši, lahko drevo tudi pobarvaš po želji. Fotografij izdelkov bova učiteljica Maja in Tanja veseli, zato jih lahko, če želite, pošljete na e-mail!
Dobro jutro!
SREDA, 18. 3. 2020
MAT: Številski izrazi; SDZ MAT str. 93, 94 – Na listu MAT3_primer_resevanja_izrazov si oglej, kako rešujemo 8. nalogo.
SLJ: Na ekskurziji; V SDZ SLJ poišči naslov Na ekskurziji in reši 1, 2. in 3. nalogo. Pri prvi nalogi prosi za pomoč sestro, brata ali starše.
SPO: Od skice do zemljevida; V Deželi Lilibi pozorno poslušaj. Nato na učni list, ki si ga prejel v šoli, nariši skico svoje hiše in bližnje okolice. Če še nisi, učni list prilepi v “muckov zvezek”.
GUM: Igraj se igro za ponavljanje glasbenih izrazov in pesmi. 2., 3.R- Igra za utrjevanje glasbenih izrazov
Če pesmarice nimaš pri roki, poj tiste pesmi, ki se jih dobro spomniš (Lepa Anka, Abraham ma sedem sinov, Računstvo- Če račun ne gre v glavo…, Mali zvonček, Žogica Nogica…). Če imaš težave s tiskalnikom, preberi vsako polje posebej in izpolni naloge- tako boš ponovil veliko od tega, kar že znamo pri glasbi.
Pozdravljeni tretješolci!
Prepričana sem, da ste včeraj brez težav opravil vse naloge. Mogoče ste imeli nekaj težav z zapisovanjem oseb, ki so nastopale v radijski igri, saj jih je bilo kar nekaj, kajne? Tukaj SLJ_osebe_zogica_nogica lahko preverite, če ste dovolj pozorno poslušali. Danes pa je na vrsti ocenjevanje, saj se hecam. Pred vami so nove naloge.
TOREK, 17. 3. 2020
MAT: Številski izrazi; S pomočjo učnega lista MAT3_stevilski_izrazi reši naloge v SDZ MAT str. 92, 93 nal. 6
SPO: Orientacija; V učbeniku na spletni strani Lilibi si preberi na strani 56. Če imajo straši čas, jih prosi, da s kopasom (imajo ga na mobitelu) določite smeri neba. Lahko si jih v prostoru označiš s črkami S – sever, J – jug, V – vzhod, Z – zahod.
SLJ, SLJ: Skriti zaklad, poslušanje besedila; Odpri SDZ SLJ str. 44. Nekoga prosi, naj ti počasi prebere besedilo na listu SLJ3_opis_poti, ti pa pozorno poslušaj in sproti riši pot v SDZ. Reši še naloge na strani 45. Četrto nalogo naredi takole: Opiši pot, ki si jo narisal/narisala pri 3.b nalogi. Lahko pišeš na računalnik ali v “morski zvezek” in prosiš starše, da mi pošljejo tvoj opis. Jaz bom vrisla pot po tvojih navodilih in ti poslala nazaj. Se bo pot ujemala?
ŠPO: Preskakovanje kolebnice;
PONEDELJEK, 16. 3. 2020
SLJ: Poslušanje radijske igre: Jan Malik: ŽOGICA NOGICA V “morski zvezek” napiši, katere književne osebe so nastopale v radijski igri. Piši s pisanimi črkami in ne pozabi na velike začetnice. V torek boš lahko preveril rešitve.
DODATNO DELO PO ŽELJI: Če imaš možnost, priporočam branje knjige Desa Muck: Grozovitež
MAT: Številski izrazi; SDZ str. 91
DODATNO DELO PO ŽELJI: Reševaje interaktivnih nalog: Dežela Lilibi – Mestni trg – Matematika – Množenje in deljenje
ŠPO: Gibanje na prostem – rolanje, sprehod, kolesarjenje ali vožnja s skirojem (dejavnosti naj potekajo ob ustrezni zaščitni opremi in v izolaciji)
GUM: Upevanje: petje tvojega imena z različnimi visokimi in nizkimi toni (izmisli si sam). Poslušaj in se nauči pesem Žogica Nogica (spodaj) na pamet.
Besedilo pesmi: ŽOGICA NOGICA.
Vir: Lilibi.si