Skoči na glavno vsebino

4. razred

UTRINKI PŠ SV. LENART

Fotografije svojih izdelkov, različnih zanimivih dejavnosti, … lahko deliš tudi z drugimi učenci in učiteljicami PŠ Sv. Lenart. Klikni na zgornji naslov, si preberi navodilo in objavi kakšno fotografijo. Ali pa si jih samo oglej.


PETEK, 29. 5. 2020

Anže, naj ti dan, ki prihaja, prinese veliko lepega. Lepo in veselo novico pa ti sporočam tudi jaz. V PONEDELJEK, 1. JUNIJA 2020, BOŠ PONOVNO SEDEL V ŠOLSKE KLOPI. Kako se veselim, da te vidim v šoli veselega, vedoželjnega, nasmejanega. Koliko si bova imela za povedati.               Danes ob 9.30 se vidiva.

Pa še NAVODILA ZA DELO.             NIT – UL

ČETRTEK, 28. 5. 2020

Dobro jutro, Anže! Danes ob 9.45 se vidiva. Še misel, ki naj te spremlja vsak dan.

“Kdor hoče uživati veselje, ga mora deliti z drugimi. Sreča je bila rojena kot dvojčica.” (George Byron)

NAVODILA ZA DELO

SREDA, 27. 5. 2020

Anže upam, da si lepo preživel včerajšnji dan. Pa še en vic, potem pa …  Danes ob 10.00 se vidiva in slišiva.                            Dvojčka  Mama je poskrbela, da sta dvojčka odšla v posteljo. Eden od njiju se je v postelji smejal na ves glas. »Zakaj pa se smejiš?« ga vpraša mama. »Zato, ker si Darka skopala dvakrat, mene pa sploh ne,« se zareži Damjan.

VESELO NA DELO.                     NIT – UL                           SLJ – UL

TOREK, 26. 5. 2020

Anže, dobro jutro. Danes ob 10.00 se ponovno dobiva preko MT. Še en vic o Janezku, potem pa na delo.

Janezek je imel izpit v šoli. Učitelj ga vpraša:
“Janezek, povej mi, koliko žarnic je v tem razredu?”
Janezek vidi eno luč zato reče: “Ena.”
Učitelj pa: “Žal mi je, padel si, ker sem imel jaz še eno žarnico v žepu.”
Čez en mesec: “No Janezek, povej mi sedaj, koliko žarnic je v tem razredu?”
Janezek: “Dve žarnici.”
Učitelj pa: ” Ne, sedaj je pravilen odgovor ena, ker jaz nimam nobene v žepu!”
Janezek pa: “Jo imam pa jaz!”

Tukaj pa te čakajo NAVODILA ZA DELO.

LUM- MOZAIK

PONEDELJEK, 25. 5. 2020

Začenja se deseti teden pouka na daljavo. Kar ne morem verjeti, da se že toliko časa nisva videla v živo. Ob 10.00 se vidiva preko MT.  Sedaj pa malo razmigaj možgane. 

Dva človeka sta sedela na podrtem deblu – veliki in mali. Mali človek je bil sin velikega, veliki pa ni bil oče malega. Kako lahko to razložiš?    V katerem primeru je dva plus enajst enako ena?

Tukaj so navodila za delo.

PETEK, 22. 5. 2020

Dobro jutro, dober dan! Si vesel in razigran, s prijaznimi ljudmi obdan? Petek je in končuje se deveti teden pouka na daljavo. Zaslužiš si počitek. Izkoristi lepo vreme in uživaj v sončnih dneh. OB 10.00 SE VIDIVA.

Kaj me čaka tukaj?      NIT – UL

 

ČETRTEK, 21. 5. 2020

Pozdravljen Anže! Včeraj je bil poseben dan. Malo ugibaj zakaj. Odgovor boš našel na povezavi.    https://www.youtube.com/watch?v=OlZEtORgR-g   Ob 9.45 se ponovno vidiva in mi boš povedal, kaj je bilo tako pomembnega.

NAVODILO ZA DELO

SREDA, 20. 5. 2020

Dobro jutro, dragi Anže! Danes pa tole misel preberi svojim staršem. Povabi jih k igri in kar najlepše se imejte. Ob 10.00 se vidiva.

Približati sem se hotela otroku z besedami, pa so šle pri enem ušesu noter in pri drugem ven.
Približati sem se mu želela s knjigami, pa sem požela samo zmedene poglede.
Obupana sem se zazrla vase in zakričala: ”Kako naj se približam temu otroku?” Tedaj mi je majhen deček zašepetal na uho: ”Pridi, igraj se z mano!”

NAVODILA ZA DELO                                              NIT – UL

TOREK, 19. 5. 2020

Danes ob 10.30 se zopet vidiva. Lahko mi pripraviš kakšno zanimivost. Na povezavi https://www.dominvrt.si/dobro-je-vedeti/triki-ucinkovito-odstranjevanje-vseh-madezev.html imaš nekaj praktičnih nasvetov za vsakdanjo rabo. Pokaži mamici in ji olajšaj delo.

Navodila za delo so skrita tukaj. Pa še navodila za LUM: klikni sem.

PONEDELJEK, 18. 5. 2020

Dober dan. Pa sva že spet na začetku tedna. Ja in prav kmalu bova tudi na koncu. Danes ob 11.00 se vidiva. Še ena misel za lažji začetek dela. Začni delati kar je potrebno, potem tisto, kar je možno in kmalu boš delal tisto, kar velja za nemogoče.

Tukaj navodila za delo.

 

PETEK, 15. 5. 2020

Dobro jutro, moji fantič. Pa je spet petek. Ves teden si pridno delal, zato še danes stisni zobe, potem pa na zaslužen vikend. Ob 9.00 se vidiva. Pa še uganke za uvod v šolsko delo.

Doma sem kjer je vse mokro, povsod imam jaz močo rad, zato uganeš res lahko, ime je meni …                                          Sem strašnejši kakor osa, bolj kot osa sem strupen, moje želo je kot kosa, imenujem se…                                            Rumeno-črni mali tat, nikoli ne odpira vrat, naravnost k tebi pribrenči, na tvoji hruški obsedi, s strupenim želom te straši.

Še navodilo za delo.                    NIT    –      PPT        in        UL

 

ČETRTEK, 14. 5. 2020

Anže, dobro jutro! Za lep začetek dneva si izberi pesem po svojem izboru. Zraven zapoj, zapleši in si reci: Rad se imam. Ob 8.30 se ponovno vidiva in slišiva.

Navodila za delo so tukaj.      Pa še povezava   https://www.youtube.com/watch?v=dO20Z35bgs4

SREDA, 13. 5. 2020

Anže, naj ti današnji dan prinese veeliiikoo lepega. Ob 9.00 se vidiva preko MT. Kako pa je s teboj? Mi boš povedal na srečanju.

Kaj bom pa delal danes?           NIT – PPT         in         UL

TOREK, 12. 5. 2020

Anže, dober in lep dan. Včeraj si me pa res kar malo prestrašil. Pa še dva vica, da boš lažje začel z delom.

Trk Jure je s kolesom pridrvel izza vogala in se zaletel v Sabino. Ta je jezno zakričala nanj:
»Ali nisi mogel pozvoniti?!«
»Lahko bi, pa te nisem hotel prestrašiti!«

Tuji jeziki Psa se srečata. Prvi pozdravi: »Hov, hov…«, drugi pa odzdravi: »Mijav, mijav…«
»Kako pa ti govoriš?« se čudi prvi pes.
»Obiskujem tečaj tujih jezikov, pa malo vadim,« se pohvali.

Navodila za delo so priložena tukaj. Za LUM sem vam navodila poslala na Viber, ker datoteke kar ne morem naložiti v spletno učilnico.

PONEDELJEK, 11. 5. 2020

Dobro jutro, moj Anže. Upam, da si vikend izkoristil za sprehode ali izlet v naravo ter si nabral novih moči za delo. Tudi tebi gre pohvala za petkovo sodelovanje na videokonferenci. Danes ob 9.00 se vidiva.

Pa še navodilo za delo.                      NIT – UL                    DRU – UL

Objem, Zinka

PETEK, 8. 5. 2020

Dobro jutro! Pa je spet petek. Moram vas pohvaliti, ker tako pridno sodelujete na naših srečanjih. Danes ob 10.00 se spet vidimo.Kdo bo pa naš gost?           Še en vic, potem pa veselo na delo.      

Bližnjica  »Včeraj smo tekli kros in postal sem rekorder. Tisoč metrov sem pretekel v eni minuti!« se hvali Marjan. »Nemogoče!« mu ne verjame Peter. »V minuti pa nisi mogel preteči kilometra!« »Pa sem! Poznam namreč bližnjico!«

Navodila za delo so TUKAJ.      DRU – PPT                   NIT – UL

ČETRTEK, 7. 5. 2020

Dobro jutro! Danes se bova zopet videla. Še nekaj za smeh in dobro voljo.                                                                     Odlično pet  »Vedno sem bil dober v matematiki, v šoli sem dobival same petke,« pravi Tadej. »Tudi jaz, vendar sem moral biti za petko petkrat vprašan!« mu odvrne Marko.

Kolo Ura telesne vzgoje. Vsi učenci ležijo na hrbtu in vozijo kolo. Učitelj vpraša Luka:
»Luka, kaj pa je s teboj? Zakaj samo ležiš in nič ne delaš z nogami?«
»Peljem se s kolesom po klancu navzdol.«

Sedaj pa k DELU.                                  Povezava vprasalnik

SREDA, 6. 5. 2020

Preljubi Svet Lenart, kako si ti lep, kdor tega ne vidi, gotovo je slep. Majhno imaš šolo, pa malo otrok, so čili in zdravi, pa delavnih rok. Ta pesem me spremlja, odkar smo začeli s poukom na daljavo. Ja, pogrešam te. Vedno pravim, da so to “moji otroci.” Zapoj si pesem in si polepšaj dan. Kmalu se vidiva.

Pa še k pouku. Vsa navodila za delo so TUKAJ.    Pa še povezavi     PPT        in       UL.

 

TOREK, 5. 5. 2020

Dobro jutro, moj Anže? Kako si začel z delom po počitnicah? Če boš imel kakršnekoli težave, me kar pokliči.

Sedaj pa še nekaj misli o maju. Mesec maj je mesec ljubezni. Staro slovensko ime za mesec maj je veliki traven, kar pomeni, da gre za mesec, ko trava raste. Poleg velikega travna je mesec maj znan tudi kot majnik, cvetnar, rožni mesec. Pa še dva pregovora o maju. Če je maja dosti dežja, v jeseni bo dosti blaga. Hladen majnik ti gotovo da dosti slame in sena.

Pa še NAVODILO ZA DELO. Navodila za LUM pa najdeš TUKAJ.

 

PONEDELJEK, 4. 5. 2020

Dobro jutro in lep dan!

Po praznično počitniškem tednu smo se ponovno vrnili v šolo. Vreme nam je bilo naklonjeno in upam, da si ga izkoristil za sprehode, kolesarjenje, družabne igre ter vse tisto, kar rad počneš. Ponovno se bova videla preko Microsoft Teamsov. Zelo vesela sem tvojih fotografij, zato te prosim, da mi jih še naprej tako pridno pošiljaš.

Sedaj pa še en vic o Janezku. Janezek je imel za domačo nalogo, da nariše kravo in travo. V šolo je prinesel prazen list. Učiteljica ga je vprašala: «Janezek, kje imaš pa ti nalogo?« Z nasmejanim obrazom ji je odgovoril: »Krava je pojedla travo, krava pa je odšla.«

Sedaj pa je dovolj šale. Greva k resnemu delu. Vse potrebno za delo imaš napisano v NAVODILIH. Pa še nekaj povezav, da ne bo težav pri odpiranju.  DRU     ppt    in      UL                            NIT – ppt

Lep teden, Zinka

 

 

PETEK, 24. 4. 2020

Pozdravljen, danes boš imel tehniški dan. Vsa navodila so v priponki. Sporoči mi, kako si se imel.

Čez praznike uživaj sto na uro, veliko se igraj, smej, delaj stvari, ki te veselijo.

Lep pozdrav, Zinka

ČETRTEK, 23. 4. 2020

Dobro jutro! Pa je že spet četrtek in mimogrede bo konec šestega tedna pouka na daljavo. Jutri imaš  dan dejavnosti. Bodi ustvarjalen in mi ponovno pošlji kakšno tvojo umetnijo. Že včeraj si me razveselil s portretom v naravi. Hvala. Pa še uganki.

Od jutra do noči hiti, hiti, hiti. Spušča s cveta se na cvet in nabira sladki … (dem)      Pisana krila se v soncu bleščijo, ko se po zraku lovijo. Pisana krila se v soncu bleščijo, ko se na rože spustijo.

Sedaj pa še k RESNEMU DELU.

 

SREDA, 22. 4. 2020

Dobro jutro! Danes ima rojstni dan… Le kdo, le kaj?

ZEMLJA PRAZNUJE – KAJ NAJ JI DAMO, SAJ NJENIH MISLI SPLOH NE POZNAMO? DAJMO JI PESEM – NAŠO ZDRAVLJICO,
IN VELIKANSKO SLADKO POTICO. VSA TA DARILA JE ODKLONILA IN NAS LJUBEČE NAGOVORILA: »DAJEM VAM HRANO ZA PREŽIVETJE, ŠIRNA PROSTRANSTVA, ZRAK IN ZAVETJE. VSAK, KI ZASTRUPLJA MOJ ČUDEŽNI VRT, SEBE IN MENE OBSODI NA SMRT!«

Kaj boš danes DELAL?       Pa še UL    in    REŠITVE  za SLJ.        Kaj se pa SKRIVA  TUKAJ?

TOREK, 21. 4. 2020

Danes te za dobro jutro čakata dva vica o šoli. Pa ne pozabi na včerajšnjo pesem Prijatelj. Kmalu se vidiva.

V šoli govore o sanjah. Tonček pripoveduje:
»Sanjalo se mi je, da sem se učil matematiko in da sem potem dobil odlično. Kaj naj bi to pomenilo?«
»Da si med spanjem pametnejši.«

V šoli se Janezek uči sklanjatve. Učiteljica ga vpraša: »Kako se sklanja dedek?« Janezek: »Ja … brez kozmodiska težko.«

Današnje NAVODILO ZA DELO.  Pa še UL.

Pri LUM pa imaš danes posebno nalogo. V naravi poišči kamenčke različnih oblik in velikosti.

Iz njih sestavi kip. Kamenčke lahko zlepiš skupaj z močnim lepilom.

Če te možnosti nimaš, jih razporedi tako, da dobiš izbočen relief (relief je v LUM vse, kar na je na podlagi izbočeno- prilepljeno na podlago, ali pa izdolbljeno- na primer iz gline).

Motiv si izberi sam. Kip ali obliko lahko pobarvaš z barvami, ki jih imaš na voljo ali pa kar s flomastri, če boš izbral svetle kamenčke. Če želiš, lahko izdelek pošlješ učiteljici Tanji.

PONEDELJEK, 20. 4. 2020

Dobro jutro, Anže. Naj te tale misel spremlja v dneh, ko se ne moreš družiti s prijatelji. Kamorkoli gremo, vzamemo prijatelje s sabo – in si govorimo: kako bi jim bilo to všeč; tole si moram zapomniti, da bom znal opisat; ko bi bili zdajle z mano ob tem razgledu, tem kosilu, tej mali pustolovščini. (P. Brown)

https://www.youtube.com/watch?v=sbBEm7emSao

Še NAVODILO ZA DELO     in       ppt  POLGLASNIK.

Srečno.

 

PETEK, 17. 4. 2020

Lepo jutro, lep dan ti želi nekdo, ki pogreša te močno.

Sedaj pa še nekaj pregovorov za mesec april. Ko se bova ponovno srečala, mi boš povedal, če kaj od tega drži.

Sončen je april in suh, bo maj za lepo vreme gluh. Slana v aprilu je bolj nevarna kot poletna toča in suša soparna. Če se aprila vreme smeje, se bo kisalo kasneje. Če malega travna toplo dežuje, rodovitno leto oznanjuje.

Pa je zopet petek. Še NAVODILA za delo, a ne Anže, pa UL. Prosi, če ti ga lahko natisnejo.

ČETRTEK, 16. 4. 2020

Dobro jutro, Anže!    Noben dan ne sme biti tako dolgočasen, da se ne bi v njem in v nas dogajalo nekaj čudovitega, recimo kar čudežnega. (A. Trstenjak)                                                                                                                                                  Pa še pesem za današnji dan in dneve, ki prihajajo. https://www.youtube.com/watch?v=xwoPJ-uElzo

Sedaj se pa pogumno loti dela. Če bodo kje težave, mi prosim sporoči in se bova pomenila. Vse potrebno za delo pa najdeš v NAVODILIH.

SREDA, 15. 4. 2020

Anže, pa si prikorakal že na sredino tedna. Včerajšnji dan je bil bolj mrzel in verjamem, da se nisi prav dolgo zadrževal zunaj. Današnji dan ti prinaša nekaj novosti, nekaj ponavljanja. Si se že pripravil na poročanje knjige za bralno značko? Sporoči mi. Komaj čakam, da mi zopet poveš kaj zanimivega.

Vse potrebno za pouk imaš napisano v NAVODILIH.

NIT povezava ZOBJE

TOREK, 14. 4. 2020

Dragi Anže! Velikonočni prazniki so kar malo prehitro minili. Se strinjaš z mano? Upam, da si jih lepo preživel s svojimi domačimi. Lepo vreme te je verjetno kar vabilo na sprehode v okolico domače hiše, v bližnje kotičke neokrnjene narave.  Letos se v šoli ne bomo mogli pirhati.  Ali si se kaj pirhal doma? Zakorakali smo že v peti teden pouka na daljavo. Ne morem verjeti, da že toliko časa šola sameva. Midva pa sva se že videla in se bova še preko računalnikov. Težko pa čakam dan, ko se bova v šoli zjutraj pozdravila, si pogledala v oči, se drug drugemu nasmejala in si povedala veliko zanimivih stvari. Sedaj pa veselo na delo.

LUM: Ustvarjaj na temo pomladi. Navodila so tu: Navodila za izdelavo štampiljk.

Anže, kaj boš danes dela pri urah SLJ, MAT in GUM imaš napisano v NAVODILIH.

PETEK, 10. 4. 2020

Dragi Anže!  Danes imaš kulturni dan. Ogledal si boš lutkovno predstavo Ostržek. VSA NAVODILA NAJDEŠ TU.

Tebi in vsem tvojim domačim želim vesele velikonočne praznike, pa veliko pirhov.

ČETRTEK, 9. 4. 2020

Dobro jutro! Prav kmalu se bova videla na našem srečanju preko Teamsov. Komaj čakam, da te vidim in se pogovoriva o vsakdanjih in seveda šolskih stvareh. Pripravi vprašanja, Gašper in Ožbej pa …

NAVODILO ZA DELO      Pa še povezava.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=pri%C5%A1la+bo+pomlad

SREDA, 8. 4. 2020

Dobro jutro, Anže. Danes te na povezavi čaka eno presenečenje. Vesela bi bila, če bi te nekdo posnel in bi mi posnetek poslal. Menim, da bo kar nekaj smeha. Povabi koga od domačih zraven. Uživajte.

https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=I1XEVPhPIt9TaqY4ZOBWfw3Q

SLJ:            PIŠEMO BREZ TEŽAV    Seveda, samo malo moramo pomisliti, kako bomo zapisali.

NIT: Jabolko, koren, daj pod zob, ne bodi len. Trdni bi zobje bili, če bi dobro zvečili.                                                          Ščetka ni le za okras, pred gnilobo brani nas.  Si uganil, o čem se boš danes učil?  ZOBJE_ZAPIS         Zobje                         Zobje_UL     ZOBNA ABECEDA   To imaš za dve uri, zato naj te ne skrbi, kako boš opravil.

MAT:  Anže, še matematika je ZOBNA . Prostornina_ponavljanje   

ŠPO: Pripravi spinner ali vrtavko. Še ni dolgo tega, ko ste s spinnerji delali različne trike. Danes pa te čaka Spinner vadba.

TOREK, 7. 4. 2020

Anže po tvojih fotografijah in zapisu sklepam, da ti je bil včerajšnji športni dan zares všeč. Kako si bil zagnan. Pa še domače si povabil k športanju. Bravo. Nekaj vaj sem naredila tudi sama in moram priznati, da sem uživala.

MAT: Anže, danes boš pa prelival. Lahko koga povabiš na pomoč. Le kaj se skriva za tem? PROSTORNINA

GUM:  Prelepa Gorenjska      Ta lustna z Gorenjske

https://www.youtube.com/watch?v=89P_vkhk6Q0  

SLJ: Anže, še kar sva pri poklicu.  Klikni na povezavo.  PREDSTAVITEV POKLICA

LUM: Kmalu bo velika noč! Naredi dekoracijo iz kartona. izstrizi ga v obliki velikonočnih pirhov. Naredi luknjice na vrh pirhov. Te pirhke potem po želji zapolni z vzorci. Pirhe lahko pobarvaš. Če bi rad še malo ustvaral, uporabi materiale, ki jih imaš doma. Na pirhe lahko na primer kaj nalepiš (volno, kose barvnega papirja…). Lahko si pomagaš tudi z materiali, ki jih najdeš v gozdu. Na koncu skozi luknjico na vrhu zaveži vrvico, da bo nastala zanka. Tako boš lahko pirhe kam obesil.

Zanimivo bo izgledalo, če kje najdeš kakšne vejice mačice in jih daš v vazo, nanje pa obesiš pirhe. Je pa to le ideja. 🙂

PONEDELJEK, 6. 4. 2020

Dragi Anže in starši!

V ponedeljek, 6. 4. 2020, bomo imeli športni dan. Vsa navodila za izvedbo športnega dne si lahko preberete na spletni strani matične šole pod OBVESTILA.

PETEK, 3. 4. 2020

Dobro jutro! Pa je spet petek. Za nami je tretji teden pouka na daljavo. Teden, ki je bil pester tako vremensko kot učno. Sonce, dež, sneg. Koliko novega si spoznal pri posameznih predmetih. Moram te pohvaliti. Res si pridno delal in pošiljal izdelke. Hvala tudi tvojim staršem za pomoč. Jutri ob 11.00 se vidiva preko … To bo veselo. Komaj čakam tvoj zvedavi pogled, nasmeh in prijazne besede.

V naslednjem tednu pa te čaka presenečenje. Le kaj bo? Ne smem ti izdati – PSSST. Povem ti samo toliko, da bo prijetno.

Želim ti lep in miren vikend.

MAT: Še malo boš tehtal, pretvarjal. TEHTAM_PRETVARJAM_BESEDILNE

NIT: Nadaljuješ s hrano živalskega in rastlinskega izvora. HRANA

DRU: Ostala sva pri občini. Poglej, kaj zanimivega te čaka. OBČINA ŠKOFJA LOKA List prilepi v zvezek.

VŠ: Če boš imel čas, malo poglej na spletno stran Vesele šole. Pa kaj zanimivega preberi.

ČETRTEK, 2. 4. 2020

Dragi moj Anže! Način, kako začneš dan, je zelo pomemben. Vsako jutro vstani vesel in to navdušenje te bo dvigalo ves dan. Danes je svetovni dan pravljice. Povabi k branju pravljic tvoje starše. Ko si bil majhen, so ti pravljice brali starši. Danes pa pravljico staršem preberi ti. Popelji jih v svet otroštva, v svet sanj, razigranosti, veselja, sproščenosti, …  Zato starši, pustimo otrokom njihov svet. Dovolimo jim biti tisto, kar si želijo. Dovolimo jim imeti sanje in dovolimo jim sanjati.

SLJ – 2 uri: Pouk slovenščine bo pravljično naravnan. Ti je tale pravljičar kaj znan?  HANS CHRISTIAN ANDERSEN

ŠPO: Kje boš izvajal naslednje vaje, se odloči sam. Izvajaj jih čim bolj pravilno, pa seveda z dobro voljo. Pa na sproščanje in pitje vode ne pozabi.  KROŽNA VADBA

MAT: Anže, še malo boš tehtal, pretvarjal enote, primerjal, … Ja, kje je pa to zapisano? Boš videl.   PRETVARJAM

RU: Pa je zadnja ura pouka. Prosi starše, naj se malo odpočijejo od dela. Prijetno naj se namestijo, ti pa jim preberi pravljico za lahko noč.

Lep pozdrav z Lenarta,

učiteljica Zinka

 

SREDA, 1. 4. 2020

Anže, lep pozdrav Z Lenarta. Ker imam doma težave z internetno povezavo, sem se odpravila na hrib nad Lušo. Saj veš v katero stavbo, a ne.

Pa smo zakorakali v četrti mesec v letu. Danes je prav poseben dan. Bodite pozorni, da vas kdo ne nasmoli, potegne za nos. Je dan norčavosti, ko bodo šale in potegavščine prežale na nas za vsakim vogalom. Dan norčavosti menda izvira s francoskega dvora iz 18. stoletja, ko naj bi dvorni norec nasmolil kralja Ludvika XIV. Če vam bo koga uspelo potegniti za nos, mi sporočite. Bodite dobre volje, pridno primite za delo in upajte, da se čim prej vidimo v šoli.

SLJ: Podrobneje si se seznanil z opisom poklica. Anže, danes si izberi en poklic, ki ti je znan. Izdelaj miselni vzorec. S pomočjo miselnega vzorca naredi zapis. Upoštevaj vse sestavine opisa: Kje dela? Kaj dela? Pripomočki. Šolanje. Za osvežitev spomina preberi opis gozdarja v učbeniku na strani 68. Bodi pozoren na oblikovanje povedi, pazi na veliko začetnico, končna ločila in seveda na lepopis. Opis mi pošlji do petka, 3. 4. 2020.

NIT: Danes pomagaj mamici pri pripravi kosila. Ko boš prebral vsebino zapisa na listu, pomisli, katere snovi je vsebovala vaša hrana pri kosilu. Je bila hrana raznovrstna? HRANA_ SNOVI_IZVOR

MAT: Tehtaš, pretvarjaš, primerjaš. Ko bosta z mamico kaj pekla, ji stehtaj sestavine. Reci ji npr.: Pripravil sem 25 dag masla, veš, to je 250 g. Vesela bo mami, ker ji boš pomagal. Vesel boš ti, ker se boš na nek drugačen način veliko naučil. UL

ŠPO: Vreme bo lepo, zato pojdi ven. S seboj povabi še koga od domačih. Igrajte se igre naših dedkov in babic. IGRE

 

 

TOREK, 31. 3. 2020

Anže, komaj čakam, da te vidim. Verjetno so ti starši povedali veselo novico. Pustiva se presenetiti. Bova jutri katero več rekla. Jeee, po več kot dveh tednih si bova pogledala v oči, se nasmejala, pa …

SLJ:  Pozorno si oglej posnetek. Verjetno boš še kaj novega izvedel in ti bo prišlo prav pri pisanju opisa poklica.  https://www.youtube.com/watch?v=U2hueCNM5E4   Priložena imaš še navodila za delo.  OPIS POKLICA_NAD

 MAT: Anže, deljenje sva malo preskočila. Danes se boš stehtal, mamico boš prosil za kuhinjsko tehtnico, … Veselo bo. TEHTANJE

GUM: Tokrat bo pouk glasbe nekoliko drugačen. Učitelj Gorazd ti je pripravil pravo presenečenje. GUM_navodila   GUM_melodija  

Reši  samo nalogo zgoraj.   zvočni primer 1

Zapoj Šuštarski most in

Mojčino pesem.

PONEDELJEK, 30. 3. 2020

Pozdravljen, Anže!

Že dolgo se nismo videli. Upam, da si zdrav in se imaš lepo. Verjamem, da že pogrešaš sošolce. 

Če v prostem času ne veš, kaj bi počel, poglej v zavihek podaljšanega bivanja, kjer boš zagotovo dobil kakšno dobro idejo in spodbudo. Lahko tudi zavrtiš kolo sreče.

In še nekaj ti prišepnem: prav kmalu boš lahko tudi sam objavil kakšno svojo fotografijo ali izdelek, pozdrav… za  učence in učiteljice na PŠ Sv. Lenart. Tako bomo bolj povezani med seboj.

Lepo te pozdravljam, 

učiteljica Martina

*********************************

Imeli smo čudovit konec tedna. Sama sem se vsak dan odpravila na sprehod za hišo, odkrivala nove potke, potočke, poslušala petje ptic, opazovala brstenje grmov in lepote pomladanskih cvetic. Bilo je tiho, mirno, a zelo pomirjajoče. Pred domačo hišo so me obiskali martinčki, ki so že čisto udomačeni. Na vsake toliko časa sem pomislila tudi na vas, dragi moji fantiči. Priznam, kar pošteno dolgčas mi je že po vas. Prikličem si vas v spomin in za nekaj časa imam vašo sliko v glavi. Mogoče se bomo ta teden kaj videli. Prav kmalu boste izvedeli, kako bo to možno izpeljati. Malo nestrpnosti ni odveč, kajne. Vesela bi bila, če bi mi napisali kaj o sebi. –  Kaj delate? Kako poteka vaš delovni dan? Se greste doma kakšne igre? Kako ste zadovoljni s poukom na daljavo? Kaj novega ustvarjate? …  Naj bo teden, ki prihaja, poln radosti, veselja in delovne zagnanosti. Srečno.

DRU Anže, danes boš spoznaval značilnosti domače pokrajine. V učbeniku na strani 60 in 61 preberi zapis o domači pokrajini. Razmisli, kateri kraji, potočki, travniki, hribi, kolesarske steze, sorodniki, … so ti domača pokrajina. Zakaj prav ti?    V zvezek za DRU napiši naslov KAJ JE DOMAČA POKRAJINA? (datum) in prepiši ZAPIS. Naslednjič boš pa malo več sam ustvarjal.

SLJ: Poklici, poklici. Nešteto jih je. Si mogoče že kdaj razmišljal, kateri poklic bi si izbral? Danes boš podrobneje spoznal poklic gozdarja. Vse podrobnosti imaš zapisane v … OPIS POKLICA

NIT:  Zjutraj jej kot kralj, opoldne kot meščan, zvečer pa kot berač. Le kaj se skriva v teh besedah? Če ne veš, vprašaj nekoga od domačih. Ja, to je nekaj v povezavi z zdravim načinom prehranjevanja. Prebava, prebavila – to pa je današnja tema pri uri naravoslovja. Odpri PREBAVILA , potem pa veselo na delo. Še UL_PREBAVILA  Za konec pa še     https://4d.rtvslo.si/arhiv/od-popka-do-zobka/174532587

ŠPO: Danes je pa bolj mrzlo vreme. Zato telovadi kar v svoji sobi, v dnevni, … A ja, kaj boš pa delal? Poglej –                     LOV ZA ZAKLADOM.

MAT: Prikazi, prikazi. Še to uro nadaljuješ z njimi. PRIKAZI  Na naslednjem listu si pa izberi eno nalogo in jo reši v zvezek. UL

Pa si prišel do konca. Hitro malo potelovadi, pa na mamine dobrote ne pozabi.

PETEK, 27. 3. 2020

Pa je konec že drugega tedna pouka na daljavo. Zunaj sneg in mraz, učenec Ožbej pa je pripravil čudovito predstavitev s svojega pohoda. Oglej si jo, pa še domače povabi zraven. Naj vam te zares lepe fotografije polepšajo dan in konec tedna. LEPOTE NARAVE  Anže, vesela sem tvojih sporočil in fotografij. Še danes boš “sedel v šolske klopi”, potem pa boš imel dva dni zasluženega oddiha.

MAT: S prikazi se srečuješ že kar nekaj časa. Nikoli ti niso delali težav, zato upam, da boš naloge v SDZ3 stran 68, 69, 70 in 71 uspešno rešil. Anže, pa na pisavo pazi. Kam boš pa pogledal, če si pravilno rešil?

NIT: Vesela sem  bila tvoje fotografije. Kako lep dojenček! Danes boš nadaljeval z gibali. Priložen učni list te bo vodil … Kam?

KOSTI

DRU: Že kar nekaj veš o domačem kraju, njegovih lepotah, značilnostih. Za urejenost kraja pa mora poskrbeti tudi vsak posameznik. Anže, tudi ti lahko nekaj prispevaš k urejenosti Luše. Pomisli, kako.

UREJANJE SKUPNEGA ŽIVLJENJA

VŠ: Na šolskem tekmovanju iz Vesele šole si dosegel lep uspeh. Pokazal si veliko znanja. Če te teme iz Vesele šole še zanimajo, lahko greš na njeno spletno stran in sem sprehodiš po vajah. http://ucnepoti.veselasola.net/

ČETRTEK, 26. 3. 2020

Dobro jutro, dober dan! Si še kaj zaspan? Pretegni se, se nasmej, si pomežikni, si pomahaj. Poglej se v ogledalo in si reci: Rad se imam, sem enkraten, neponovljiv. Anže, zopet te čakajo nove naloge. Pogumno se jih loti. Pa s kakšno fotografijo, izdelkom me razveseli.

SLJ – 2 uri:  V knjigi Pet kužkov išče pravega nam Polonca Kovač predstavi, kako ima vsak kužek svoj značaj. Danes se boš srečal z zgodbo O JAZBEČARJU

ŠPO: Po tejle slovenščini ti pa že pripada malo telovadbe. Pošteno se razmigaj, pa na vodo, sok in sadje ne pozabi. TELOVADIMO

MAT: Anže, pri matematiki nadaljuj z delom v DZ na strani 66 in 67. Sprehodi se še po interaktivnih vajah.

https://interaktivne-vaje.si/matematika/merske_enote/merske_enote_dolzina_1.html

GUM: Ostali smo na …          PRIMORSKA

SREDA, 25. 3. 2020

Dobro jutro, Anže! Prebudil si se v nov dan, v pomladni dan, ki pa je žal bolj mrzel. Zato pa je bolj toplo pri vas doma, v vaši družini, kjer skupaj preživljate cele dneve. Naj ti bosta sreča in zdravje naklonjena.

Sreča ni v glavi in ne v daljavi, ne pod palcem skrit zaklad. Sreča je, ko se delo dobro opravi. In ko imaš nekoga rad.

(T. Pavček)

Pa ne pozabi mamici zapeti pesem. https://www.youtube.com/watch?v=jOjLNcdP4bo

Opomba: V zvezek vedno poleg naslova napiši še dan in datum.

SLJ: Nadaljeval boš z nagajivkami Včasih drugače slišimo, kot pišemo. Včeraj si kar dosti pisal v šolski zvezek, danes pa boš reševal naloge v DZ na strani 82 in 83. S pomočjo rešitev preveri uspešnost tvojega dela. Naloge povezane s poslušanjem izpusti. Povedi zapiši v zvezek na stran abecede.

NIT: Anže, prejšnjo uro si reševal učni list Bil sem dojenček. Bila bi vesela, če bi mi starši po mailu poslali izpolnjen list, da malo vidim, kakšen korenjak si bil.

Nadaljeval boš s snovjo o gibalih. Pobliže se boš seznanil z mišicami.

Malo se razgibaj: naredi 10 počepov, 10 sonožnih poskokov, kroži z rokami ob telesu naprej in nazaj.  Občutiš, kako se mišice med gibanjem krčijo in sproščajo. Ne vidiš jih, ker jih pokriva koža.

Opazuj mišice, ko izmenoma stiskaš in sproščaš pest. Kaj občutiš?  Zakaj lahko spreminjaš izraz na obrazu? Stopi pred ogledalo in z mimiko obraza pokaži veselje, žalost, jezo, pokimaj, se nasmej … Mišice imaš tudi na obrazu, zato lahko spreminjaš svoj izraz. Kako premikaš roke in noge? Pred ogledalom iztegni roke, nato se skušaj s prsti dotakniti ramen. Večkrat ponovi gib in opazuj, kaj se dogaja. Poskusi občutiti delovanje svojih mišic in ugotovi, kam so pripete. Ko boš jedel piščančja bedrca, si oglej, kako so mišice pritrjene na kosti.

Premikaš se s pomočjo mišic, ki so pritrjene na kosti.  Anže, s čim si krepimo mišice? Kolesariš, smučaš, tečeš, igraš nogomet, plezaš, skačeš, grabiš, pometaš, kidaš sneg ….

 V zvezek za NIT napiši naslov MIŠICE in prepiši spodnji zapis.

Mišice so na kosti pritrjene s kitami. Se krčijo in raztezajo in s tem omogočajo gibanje: se premikamo, delamo, dihamo, krčijo in širijo se nam srce, žile, črevesje … Človeško telo ima okrog 600 mišic. Vrste mišic: prečno progaste (pritrjene na kosti), gladke (v organih), srčna (srce). Mišice si krepimo z delom in športom.

Polovico strani v zvezku razdeli na štiri dele. V vsak del nariši eno stvar, s katero krepiš mišice. Nekaj zanimivosti o gibalih boš spoznal na povezav.i   https://ucilnice.arnes.si/mod/resource/view.php?id=516229&forceview=1  Klik – Kako deluje človeško telo – mišice in kosti.

MAT: V zvezek za matematiko napiši naslov RAČUNAM Z DOLŽINSKIMI MERSKIMI ENOTAMI

Prosi atija, mamico ter sestri Niko in Tino, da si vzamejo nekaj časa zate. Izmeri njihovo višino. Po eden in eden naj se postavijo k steni. Vzemi meter, izmeri njihovo višino in jo v cm zapiši v zvezek. Prosi nekoga, da izmeri tudi tvojo višino.

ati mami Nika Tina Anže
 višina v   cm

Uredi družinske člane po višini. Začni z najnižjim.

Reši naloge v SDZ/3 na strani 65. Deseto nalogo prepiši v zvezek in jo reši.

Bodi pazljiv pri računanju z različnimi dolžinskimi merskimi enotami. Vedno najprej spremeni v najmanjšo enoto, ki je dana, šele nato začni z računanjem. Pravilnost rezultatov preveri z rešitvami. Če boš imel čas, se še malo sprehodi po spodnji poti. https://interaktivne-vaje.si/matematika/merske_enote/merske_enote_dolzina_1.html

ŠPO: Vsa navodila imaš napisana tukaj.

TOREK, 24. 3. 2020

Dobro jutro, Anže. Kako si preživel včerajšnji dan? Ti je uspelo narediti domače delo? Upam, da si kljub vetru šel v naravo, se sprostil in si nabral novih moči. Čakajo te nove zadolžitve. Pogumno se jih loti. Če boš imel težave, se mi lahko oglasiš.

Pozorno preberi, kaj boš dela pri posameznem predmetu. Priložena imaš navodila za delo.

MAT: Potek dala je zapisan v navodilih. Pretvarjanje merskih enot.

GUM: Pesem ostane skrivnost. Zakaj? Preberi v navodilih za delo. povezava https://www.youtube.com/watch?v=jOjLNcdP4bo

SLJ: Včasih drugače slišimo, kot pišemo  

KID: Izdelava MANDALE.   Na povezavi si lahko pogledaš nekaj primerov.

https://www.google.com/search?q=mandale+iz+naravnega+materiala&rlz=1C1GCEA_enSI833SI835&oq=MANDALE+IZ+NA&aqs=chrome.1.69i57j0.5718j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF

https://ucilnice.arnes.si/pluginfile.php/1732336/mod_resource/content/4/Mandale%20iz%20naravnih%20materialov.pdf

LUM: Risanje s svinčnikom. Mandalo, ki si jo naredil iz naravnih materialov nariši s svinčnikom. Če si jo naredil v naravi, lahko rišeš zunaj- najprej narediš skico, potem pa jo bolj natančno narišeš kje za mizo. Mandalo lahko tudi fotografiraš in potem narišeš. Ne pozabi na senčenje, v risbo pa vključi tudi majhne podrobnosti.

PONEDELJEK, 23. 3. 2020

Življenje je čudovita možnost, ki nam je dana s trenutkom, ko se rodimo. Sprejeti smo v svet, ki je sprva toplo naročje, tudi sredi noči in vso noč, če ga potrebuješ; varno zavetje, kamor se vračaš po nasvet in zaupanje; vse tisto, ki poleg hrane in obleke najbolj potrebuješ. Naj te ne skrbi. Vedno je kje kdo, ki čaka, da te pospremi v življenje.

Anže, nov teden, novi izzivi, nova pričakovanja. Vse lepo v tednu, ki prihaja.

Potek dela za posamezni predmet imaš napisan v navodilh.   navodila

DRU: Dejavnosti v domačem kraju. učni list z rešitvami

SLJ: Besede z lj in nj      rešitve

NIT: Povej mi, kdo dela otroke? učni list              

https://www.youtube.com/watch?v=FMLjteSaPFo

ŠPO: Sprehod in tek v naravi.

MAT: Nadaljevanje snovi Merimo dolžino. 

PETEK, 20. 3. 2020

Petek, zadnji delavni dan prvega tedna v drugačni obliki učenja kot smo ga bili navajeni. S skupnimi močmi, z voljo in spodbudami smo našli skupno pot in dosegli zastavljeni cilj. Pred teboj so spet nove naloge. Verjamem, da jih boš uspešno rešil. Med delom si vzemi čas za sprostitev. Sonce nas vabi v naravo. Naužij se svežega zraka in pojdi v gozd za hišo, uživaj sadje in zelenjavo. Zdrav ostani. Soboto in nedeljo pa čim lepše preživi s svojimi domačimi.

navodila

MAT: Merimo dolžino – Potek dela je zapisan v navodilih.

DRU: Nadaljevanje snovi Lega domačega kraja. Vse potrebno za delo je napisano v navodilih. Zgornjo Lušo si lahko ogledaš še malo drugače.    https://satellites.pro/Zgornja_Lusa_map

NIT: Začenjava z novo snovjo ČLOVEK. Za uvod boš uporabil VŽN metodo. Le kaj se skriva pod naslovom Različni, a podobni? Podrobno si oglej v navodilih.

VŠ: Zadnja tema pri Veseli šoli je bil BOMBAŽ. Utrjuj svoje znanje s pomočjo http://ucnepoti.veselasola.net/razred46/bombaz

Pa še za konec: Zapri oči in se skušaj spomniti, kaj vse si delal v tem tednu. Pogovori se z mamico, atijem.

ČETRTEK, 19. 3. 2020

Anže, želim ti lep in miren dan. Hvala za poslano sliko.

Še ena lepa misel.

Nihče drug ni tak kot si ti. Edinstven si, enkraten, izviren in neponovljiv.

Ne boš verjel, ampak na vse veke nihče ne bo tak kot si ti.   (P. Bosmans)

SLJ – 2 URI: Danes se boš seznanil s pesmico Andreja Rozmana Roze ČRVIVA PESEM. V zvezek za SLJ (prava stran) napiši četrtek, 19. 3. 2020      A. R. Roza: Črviva pesem     Na učnem listu imaš napisana natančna navodila za delo. Izberi eno nalogo in jo natančno reši. Učnih listov ti ni treba tiskati. Piši kar v zvezek.   učni list

ŠPO: Sprehod in tek v naravi. Preskakuj naravne ovire, splezaj na manjše drevo, poskakuj po eni, drugi nogi, naredi 20 sonožnih poskokov, 10 sklec, teci 10 min pogovornega teka, na travniku 5 krat skoči v daljino. Da ti ne bo dolgčas, povabi s seboj sestro, mami, atija. Preizkusite se, kdo bo hitreje pretekel 100 m. Zmagovalci ste vsi.

MAT: V SDZ/3 dokončaj naloge pri pisnem množenju. Pravilnost rezultatov preveri z rešitvami. Danes boš začel z novo snovjo DOLŽINO. V zvezek za matematiko napiši naslov DOLŽINA (ne pozabi na dan in datum). S koraki premeri dolžino vaše kuhinje, z zobotrebcem premeri širino kuhinjske mize, z dlanmi pa dolžino tvoje postelje. Ugotovitve zapiši.                      dolžine kuhinje je ____ korakov, širina kuhinjske mize je ______ zobotrebcev, dolžina postelje je ______ dlani                    Za merjenje dolžine uporabljamo dolžinske merske enote. Do sedaj si spoznal že meter, decimeter in centimeter. Z rokami nekomu od domačih pokaži približno dolžino metra, centimetra in decimetra. Natančno pa zmerimo z metrom. Na metru poišči dolžino enega metra, decimetra in centimetra. Natančno si oglej, koliko cm ima en dm oz. meter. Primerjaj tudi dolžini dm in m. Zapiši v zvezek kar je napisano z rdečo barvo.                                                                                                                             meter – m, decimeter – dm, centimeter – cm (piši enega pod drugim)                                                                                           1 m = 10 dm = 100 cm                  1 dm = 10 cm                                                                                                                           mersko število – 1   m – merska enota                                                                                                                                       Že v šoli si mi povedal, kakšna je razlika, če neko stvar samo ocenimo ali pa jo izmerimo. V SDZ/3 imaš kar nekaj nalog z oceno in meritvijo. Prvo nalogo na strani 52 boš moral malo spremeniti, ker nisi v šoli. V preglednicah šolske prostore zamenjaj z domačimi in naloga bo rešljiva.  Reši še naloge na strani 53. Pravilnost rezultatov preveri z rešitvami.

RU: Prosi starša in sestrici, da se igrate razne družabne igre. Želim vam veliko lepih trenutkov. Če želiš, mi lahko pošlješ kakšno fotografijo. Bom vesela.                                                                                                   

 

 

 

SREDA, 18. 3. 2020

Anže, včeraj je bil čudovit sončen dan. Kako si ga preživel? Si imel kaj težav pri šolskem delu? Bila sem vesela, da smo si izmenjali nekaj spodbudnih besed. Prosila bi te, da vsak dan napišeš v zvezek za SLJ nekaj povedi o pouku v domačem okolju (učenje – kdaj in kako, malica, odmor). Ne pozabi napisati dan in datum – to bo tvoj dnevnik. SREČNO.

SLJ: Srečal se boš z NAGAJIVKAMI, besedami z LJ in NJ. Natančno preberi zapis (razlago) v učbeniku na strani 34 in 35. Nato vzemi DZ in ga odpri na strani 74. Pozorno si oglej zapis besed v slovarčku. Na levi strani imaš zapisane besed z LJ, na desni pa besede z NJ. Iz vsakega prostorčka izberi 5 besed in jih uporabi v povedih. V zvezek za SLJ (abeceda) napiši z rdečo barvico naslov NAGAJIVKE – BESEDE Z LJ IN NJ. Uporabljene besede v povedih napiši z barvo, ki je tebi najljubša. Sledi reševanje nalog v DZ stran 71, 72, 73/7. Besede, ki bi jih moral napisati s pomočjo posnetka, boš prepisal z lista z rešitvami. učni list_rešitve

MAT: Pisno množenje Dokončaj naloge v SDZ3 stran 49 in 50. Svoje delo prekontroliraj z rešitvami, ki so ti dane zraven SDZ. Če želiš, lahko vadiš še dele celote preko interaktivnih vaj.   

https://interaktivne-vaje.si/matematika/deli_celote/deli_celote_1.html   interaktivne vaje

NIT: V učbeniku na strani 7, 8, 9 pozorno (vsaj dvakrat) preberi snov Od zore do mraka. Prilepi učni list in odgovori na zastavljena vprašanja. Kar je napisano krepko, prevleci z rumeno barvo. Preveri pravilnost svojih odgovorov. učni lisi       

učni list_rešitev

ŠPO: Jutri bo lepo vreme. Odpravi se v gozd za hišo. S seboj povabi koga od domačih. Po lahkotnem teku se ustavi, globoko zadihaj in si reci: Rad se imam. Teci naprej, naredi deset poskokov, če kje naletiš na štor, ga petkrat preskoči. Naredi vaje ogrevanja, se sprosti, nato pa pospeši korak proti vrhu bližnjega hriba. Skušaj priti do doma po drugi poti.

TOREK: 17. 3. 2020

Anže, prvi dan pouka na daljavo je za nami. Preživel si ga v krogu svojih domačih. Med delom se sprosti, pojdi v naravo, prisluhni pomirjajočim zvokom, veseli se drobnih stvari. Jutrišnji dan ti bo ponovno prinesel nekaj lepega, novega… Za druženje s prijatelji bo še čas.

SLJ: V zvezek za slovenski jezik (abeceda) napiši z rdečo barvico naslov Vaja dela mojstra in prepiši naloge z učnega lista. Kar je napisano z velikimi tiskanimi črkami, tudi ti tako napiši. Rešitve piši s pisanimi črkami in pazi na veliko začetnico. Ne pozabi na lepopis. Natančno preberi navodilo pri posamezni nalogi. Ko boš naloge rešil, odpri učni list z rešitvami in preveri pravilnost svojega dela.

učni list

učni list_rešitev

MAT: Pisno množenje – Rešuj naloge v SDZ/3 stran 46, 47, 48. Preveri pravilnost svojega računanja z rešitvami, ki so dodane k SDZ3. Pazi na podpisovanje števil ter štetje naprej.

KID: V priponki imaš navodilo za izdelavo rože. Rabiš papirnati serviet, vrvico in škarje. K izdelovanju lahko povabiš tudi koga od domačih. Rožo shrani, lahko jo komu podariš. Ko se bomo ponovno videli, jo lahko prineseš v šolo.  učni list

GUM: Sestavi štirivrstično pesmico o pomladi in jo zapiši v zvezek za glasbo. Pesmi daj naslov, izmisli si melodijo in jo zapoj domačim. Spremljaj jo s preprostim instrumentom.

LUM: Izdelaj hiško – uporabiš lahko papirnate škatle od čaja, riža, makaronov, zdravil itd. in jih pobarvaš ali oblepiš s papirjem. Ne pozabi na lastnosti stavb (streha, okna, vrata). Pripravi velik trši list ali več listov in jih zlepi skupaj. To uporabi kot podlago. Nariši svoje mesto na podlago, prilepi izdelane hiške in vse lepo pobarvaj. Ne pozabi na cesto, parke, promet.

Dragi Anže!

Pouk bo nekaj časa potekal na drugačen način kot si bil vajen do sedaj. Bo pa ravno tako zanimiv. Res se ne bova videla, skupaj ustvarjala, se smejala, igrala… Vsak dan, ko bom pisala na tej strani, se bom spomnila na “fantiča” iz Luše. Srečno.

PONEDELJEK, 16. 3. 2020

DRU: LEGA DOMAČEGA KRAJA  Natančno si oglej sliko v učbeniku na strani 54, 55 ter preberi zapis. Prilepi učni list in odgovori na zastavljena vprašanja.

učni list

SLJ: STVARNA IMENA, učbenik stran 21, 22. Reši naloge v DZ na strani 70. V zvezek za SLJ (na abecedo) prilepi učni list in z rdečo barvo pobarvaj krepko napisane besede.

učni list

NIT: SONCE IN SENCA, učbenik stran 4, 5, 6. Prilepi učni list in odgovori na zastavljena vprašanja.

učni list

ŠPO: Ponovi atletsko abecedo in se zavrti ob pesmi Čebelar.

MAT: Pisno množenje s prehodom, SDZ stran 42, 43.

 

Orodna vrstica za dostopnost